Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Anne schreef: 23 jul 2022 11:22 Ik hoop dat Bobbie jou opzoekt in je dromen
Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om weer in je eigen bed te gaan slapen
Ik heb eergisteren al een droom over hem gehad. Helaas werd ik wakker voordat ik hem uitgebreid wilde gaan aaien in de droom.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Ook de volgende vragen komen terug...

Was Bobbie zo ziek?
Had ik nog langer moeten wachten?
Had ik hem kunnen genezen?
Heb ik hem laten inslapen voor mezelf? Ik zou alles voor Bobbie hebben geprobeerd als de dierenarts geen slaapadvies had gegeven. Maar de gedachtes dat het ook minder stress voor mij gaat worden had ik liever niet tijdens dit besluit. Mja zal wel zoveel gedacht hebben maar uiteindelijk deed / doet het pijn. Wat ik zeg ik zou door vuren zijn gegaan voor Bobbie.
Bel en Bonneke

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Bel en Bonneke »

Tibor1984 schreef: 25 jul 2022 10:14 Ook de volgende vragen komen terug...

Was Bobbie zo ziek?
Had ik nog langer moeten wachten?
Had ik hem kunnen genezen?
Heb ik hem laten inslapen voor mezelf? Ik zou alles voor Bobbie hebben geprobeerd als de dierenarts geen slaapadvies had gegeven. Maar de gedachtes dat het ook minder stress voor mij gaat worden had ik liever niet tijdens dit besluit. Mja zal wel zoveel gedacht hebben maar uiteindelijk deed / doet het pijn. Wat ik zeg ik zou door vuren zijn gegaan voor Bobbie.
Ik hoop en wens jou Tibor dat je gauw alles een plaatsje kunt geven en op rust kunt komen.

Liefs 💖
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Of afvragen, als mijn moeder die dag niet mee was naar de DA en zij niet gevraagd had voor een eerlijke mening van de DA, dat Bobbie nog geleefd zou hebben en we hem beter zouden krijgen.

Ik weet het, deze vragen heb natuurlijk geen zin.

Daarmee moet ik proberen te stoppen. Heeft niemand wat aan nu.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Bel en Bonneke schreef: 25 jul 2022 12:55 Ik hoop en wens jou Tibor dat je gauw alles een plaatsje kunt geven en op rust kunt komen.

Liefs 💖
Bedankt voor je reactie.

Heb sinds gister middag niet meer gehuild. Maar uiteraard mis ik Bobbie nog. Zal ook zo blijven.

Maar dan vertel ik mezelf ik moet huilen. Maar verdriet zit ook van binnen.
Sifi_1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 jul 2022 20:39

Mijn lieve poes baby isa is zeer slecht nierfalen

Bericht door Sifi_1 »

Hallo iedereen ik ben vandag super verdrietig
Vandag te horen gekregen dat de nieren van mijn lieve poes isa zeer slecht zijn niet te meten
Het verhaal begint als volgt een maand geleden viel het op dat isa niet in haar normaale doen was eten moelijk dus gingen we naar de dieren arts daar werd haar bloed gemeten was er niet zorg indrukwekkend dan nog eens naar de dieren arts geweest toen dachten ze aan artrose dus krijg ze sollencia er ging een maand voorbij waar ze weer de oude werd
Na deze maand kwam trug de klacht dat de kat isa niet wou eten toen trug de inspuiting sollencia omdat ze iedere maand opnieuw moet gegeven worden dan begint de nachtmerie ze eet goed bij het binnenkomen maar de volgende ochtend vinden we isa verlamd aan haar achterpoten trug tuurlijk direcht naar de dieren arts ja ze heeft een operatie nodig ik en man overlegen en zien natuurlijk naar onze poes isa en wij zien dat zij nog wil vechten dus geven wij haar een kans
Ik hoop dat julie dit begrijpen maar wij zagen een kans en de poes wou nog vechten dus overleeft ze de operatie goed en kan trug op haar pootjes staan .de dagen gaan voorbij en het gaat beter met isa wij gaan ook vaak op bezoek omdat ze daar van op fleurt
Vandag krijg ik telefoon met een zeer triestig nieuws en zo pijn in ons hard zegt ze dat haar niertjes zeer slecht zijn zelf niet meet baar meer zijn wij hebben de keuze de therapie verder zetten maar dan moeten de waardes zakken op 48 uur tuurlijk kijken we naar onze lieve isa en nemen dan het besluit van nog een kans te geven .ik weet niet of iemand dit mee heeft gemaakt zo bang om haar te laten inslapen maar we kijken naar onze poes en die zag er goed uit daarom is het zon moeilijk keuze waneer is het tijd om u liefste schat te laten gaan zeer moeilijk
Isa♀️ + voor eeuwig in ons hard thaisly ♂️ pommi♀️
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Sinds gisteren ben ik weer thuis op mijn eigen plek.

Eerste week veel gehuild om Bobbie. De week erna in beschermers gaan zitten (afleiding).

Vanmorgen had ik het weer zwaar.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Dinky »

Goed van je dat je weer thuis bent. Zal zwaar zijn zo zonder Bobbie.
Schroom ook niet om extra hulp te zoeken wanneer het weer te zwaar wordt!

Zwaar zal het de eerste tijd nog wel blijven en het zal waarschijnlijk met ups en downs gaan.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Dinky schreef: 31 jul 2022 12:43 Goed van je dat je weer thuis bent. Zal zwaar zijn zo zonder Bobbie.
Schroom ook niet om extra hulp te zoeken wanneer het weer te zwaar wordt!

Zwaar zal het de eerste tijd nog wel blijven en het zal waarschijnlijk met ups en downs gaan.
Ja ik heb sowieso er al veel over gesproken via de app met dierbaren.

Ik heb wel een heel mooi gedenkplekje voor Bobbie thuis gemaakt. .

Vanmorgen gehuild. Vanmiddag naar de Action gelopen. Nu op terugweg.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Stomme schuldgevoelens blijven ook opdagen...zoals het vele gamen (dat ik Bobbie dan geen aandacht gaf, ook al mopperde hij) en 's morgens tijdens het ontbijt dat ik met me telefoon bezig was en hoopte dat hij me ook even met rust liet...ik weet dit kan ik allemaal niet meer veranderen. :(

Hoop dat Bobbie een gelukkig leven bij me heeft gehad! Ik weet wel 100 procent zeker dat ik van hem gehouden! En zal blijven doen!

- Tibor
Bel en Bonneke

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Bel en Bonneke »

Fijn dat je ook mensen in je nabije omgeving hebt die je nu steunen en naar je luisteren. Dat is goud waard Tibor. En dat gedenkplekje helemaal goed. Ook dat zal je steunen en tot rust laten komen als je het moeilijk hebt en is een fijne plek zijn om te mijmeren in goede tijden.

Gaat helemaal goed komen.

Liefs van mij en het kattenspul
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Bel en Bonneke schreef: 01 aug 2022 08:27 Fijn dat je ook mensen in je nabije omgeving hebt die je nu steunen en naar je luisteren. Dat is goud waard Tibor. En dat gedenkplekje helemaal goed. Ook dat zal je steunen en tot rust laten komen als je het moeilijk hebt en is een fijne plek zijn om te mijmeren in goede tijden.

Gaat helemaal goed komen.

Liefs van mij en het kattenspul Afbeelding
Bedankt voor je berichtje. Ja, ik kan van geluk spreken dat ik mensen om me heen heb (niet thuis), maar in mijn omgeving. Echter als ik emotioneel geraakt word, zie je dat niet hé.

Ik ben heel blij met zijn gedenkplekje. Tis heel mooi geworden; Urntje, 2 foto's, kaarsjes, kaartje van dierenarst en plukje haar in potje.

Mijmeren als in herrineren?

Liefs,
Tibor
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Stomme smetvrees ook, dat ik op tijden niet durfde te aaien. :(

Begrijp me niet verkeerd, we hebben zeker geknuffeld.

Maar nu denk ik....damn...heeft toch ook invloed op hem gehad....mja zoals ik eerder zei kan het niet meer veranderen....

Mijn Bobbie zal altijd deel van mijn leven blijven.
Bel en Bonneke

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Bel en Bonneke »

Tibor1984 schreef: 01 aug 2022 09:11 Mijmeren als in herrineren?
Ja mijmeren zoals herinneren en als je er klaar voor bent voor vooruitkijken naar de toekomst.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Bel en Bonneke schreef: 01 aug 2022 13:26 Ja mijmeren zoals herinneren en als je er klaar voor bent voor vooruitkijken naar de toekomst.
Ja zal Bobbie altijd blijven herinneren natuurlijk!

Wederom dank voor je reactie.
Plaats reactie