Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Dinky schreef: 02 aug 2022 18:07 Bobbie was zeker een prachtige kater! Ook zeker een mooie gedenkplek :-)
Ja, dat was hij zeker, bedankt! En ja ben er ook blij mee!
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Rik »

Hij was inderdaad een hele knappe jongen (dag Bobbie*). Ik geloof dat we nog geen foto's van hem gezien hadden.
En een heel mooi gedenkplekje.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Rik schreef: 02 aug 2022 23:28 Hij was inderdaad een hele knappe jongen (dag Bobbie*). Ik geloof dat we nog geen foto's van hem gezien hadden.
En een heel mooi gedenkplekje.
Dankjewel!

Kan heel goed kloppen dat dit de eerste foto's van Bobbie hier zijn.

Ik ben blij dat het gedenkplekje gelukt. Ook zonder deze plek zou Ik hem zeker niet vergeten. Hij heeft dit ook zo hard verdiend, een mooie plek!

Ik kan er ook tegen praten.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Wat ook heel akelig was is dat bij het inslapen van Bobbie het moeilijker ging, omdat hij een sterk hartje had. Net alsof hij niet wilde gaan. :(

Gedachte dat zijn hartje bij me wilde blijven kwam in me op.

En dat doet wel pijn hoor.

De dierenarst gaf slaapadvies. En dat heb ik gevolgd. Maar zoiets maakt het wel zwaar.

Ik mis hem, dat is zeker.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door nellebel »

omdat hij een sterk hartje had wil niet zeggen dat de rest van zijn lijfje niet helemaal op en ziek was. een dierenarts laat geen gezonde kat inslapen. mijn flippie ging ook heel moeizaam weg. had ook een heel sterk hart. dat wilde niet zeggen dat haar lijfje erg ziek was. zij had FELV, kattenleukemie. was helemaal op, behalve haar hartje.
enne......ik wil graag Bobby en jou leren kennen. en niet Bobby dat was de kat waar van jij altijd bang was dat.......En Tibor dat is het baasje van Bobby die altijd bang is dat.......
Waar komt Bobby vandaan? Had je hem uit het asiel? en hoe oud was hij toen je hem kreeg? wat was zijn favoriete eten? maakte hij ook van die gekke geluidjes als hij vogeltjes zag? wat deed hij als hij ee nspinnetje zag? mijn gijs is er namelijk bang van en guusje eet ze op hahaha
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 03 aug 2022 12:22 omdat hij een sterk hartje had wil niet zeggen dat de rest van zijn lijfje niet helemaal op en ziek was. een dierenarts laat geen gezonde kat inslapen. mijn flippie ging ook heel moeizaam weg. had ook een heel sterk hart. dat wilde niet zeggen dat haar lijfje erg ziek was. zij had FELV, kattenleukemie. was helemaal op, behalve haar hartje.
enne......ik wil graag Bobby en jou leren kennen. en niet Bobby dat was de kat waar van jij altijd bang was dat.......En Tibor dat is het baasje van Bobby die altijd bang is dat.......
Waar komt Bobby vandaan? Had je hem uit het asiel? en hoe oud was hij toen je hem kreeg? wat was zijn favoriete eten? maakte hij ook van die gekke geluidjes als hij vogeltjes zag? wat deed hij als hij ee nspinnetje zag? mijn gijs is er namelijk bang van en guusje eet ze op hahaha
Nee ik weet ook dat dit waar kan zijn wat je zegt. Ik heb ook de gedachte gehad dat Bobbie's hartje zo sterk was, omdat hij bij me wilde blijven. En dat doet gewoon pijn.

Dat van Flippie is ook heel heftig he!

Bobbie is op straat gezet met andere kitten als ik het goed heb. Super zielig natuurlijk! Katimo, een stichting, heeft hem onder gebracht bij een gastouder. En daar heb ik hem vandaan. Ik heb Bobbie cadeau gekregen voor mijn verjaardag toen. Hij was nog een kitten toen ik hem kreeg, heel klein, te grote oren. Weet niet precies hoeveel werken om eerlijk te zijn.

Zijn favoriete eten...denk ik toch van dat gedroogde snoep van dat drooggevoren van Cosma. Dat gaf ik hem de laatste maanden niet meer, omdat hij ook vaker moeite had met poepen. Toen ben ik begonnen met Vita Kraft Healthy. Die vond die stukken minder lekker. Hij at ze wel.

Als hij iets zag, maakte hij zeker van die "piep" geluidjes. Dat heb ik hem zelfs nog horen doen toen we bij me mams waren logeren. Weet ik niet zeker wat Bobbie ermee deed, maar vermoed even mee spelen. Kan me wel herrineren als hij iets (van die dingen zoals spinnen) hoorde je zo een vies nat geluidje.

Bang zelfs? Ja Bobbie was ook wel een bang katje. Hij moest er niks van hebben als hier een monteur langs kwam die iets moest maken hier. Dan ging hij achter de gordijnen. Maar als ik alleen met Bobbie was, was hij niet bang. Behalve als er hard geluid van buiten kwam.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door nellebel »

ach wat leuk om te horen. ja mijn flippie, dat is echt mijn engeltje. ze was een wonderkatje. wij gingen op zoek naar een dikke rooie kater in het asiel nadat mijn nellie overleed. na 1,5 uur in het asiel tussen de katten zitten en zoeken bleek dat flippie al 1,5 uur dus ook bij mijn man op zijn schouders lag te knorren. zij heeft ons uitgekozen. flippie had veel te lange poten in vergelijking tot haar lichaam. ook x pootjes. en vanwege niesziekte niet zo'n mooie oogjes. ze was zwart /wit net als bobby. maar voor mij was ze de allermooiste. (het werd dus een mager zwart /witje met x pootjes en lelijke oogjes ipv een dikke rooie kater hahaha)
had jij dat ook ,dat als bobby dan bang was voor anderen (bij mij is gijs de bangerd) maar dan weer tevoorschijn kwam als de vreemden weg waren, je vol trots kon zijn dat hij jou zo vertrouwde en wel naar jou kwam? gijs verstopt zich ook voor vreemden. als die weg zijn en hij komt dan weer naar me toe maakt mijn hart een vreugde sprongetje. ik heb dus zijn vertrouwen gewonnen, net als jij dat van Bobby. hij had een gouden mandje bij jou, dat lees ik wel. lekker verwend met snoepjes. en leg maar eens uit als zijn favoriete eten niet meer kan wegens het slechte poepen, jammer he. maar ja gezondheid is dan ook belangrijk he. bij mij zijn ze ook gek op snoepjes maar gijs is wat te dik, dus helaas krijgen ze die niet mee zoveel, wil niet dat hij te dik wordt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 03 aug 2022 13:01 ach wat leuk om te horen. ja mijn flippie, dat is echt mijn engeltje. ze was een wonderkatje. wij gingen op zoek naar een dikke rooie kater in het asiel nadat mijn nellie overleed. na 1,5 uur in het asiel tussen de katten zitten en zoeken bleek dat flippie al 1,5 uur dus ook bij mijn man op zijn schouders lag te knorren. zij heeft ons uitgekozen. flippie had veel te lange poten in vergelijking tot haar lichaam. ook x pootjes. en vanwege niesziekte niet zo'n mooie oogjes. ze was zwart /wit net als bobby. maar voor mij was ze de allermooiste. (het werd dus een mager zwart /witje met x pootjes en lelijke oogjes ipv een dikke rooie kater hahaha)
had jij dat ook ,dat als bobby dan bang was voor anderen (bij mij is gijs de bangerd) maar dan weer tevoorschijn kwam als de vreemden weg waren, je vol trots kon zijn dat hij jou zo vertrouwde en wel naar jou kwam? gijs verstopt zich ook voor vreemden. als die weg zijn en hij komt dan weer naar me toe maakt mijn hart een vreugde sprongetje. ik heb dus zijn vertrouwen gewonnen, net als jij dat van Bobby. hij had een gouden mandje bij jou, dat lees ik wel. lekker verwend met snoepjes. en leg maar eens uit als zijn favoriete eten niet meer kan wegens het slechte poepen, jammer he. maar ja gezondheid is dan ook belangrijk he. bij mij zijn ze ook gek op snoepjes maar gijs is wat te dik, dus helaas krijgen ze die niet mee zoveel, wil niet dat hij te dik wordt.
Wel natuurlijk echt mooi dat Flippie jullie heeft uitgekozen! Durf te wedden dat ze een goed leven bij jullie heeft, met veel liefde. En dat jullie haar op het begin goed verzorgd heb, zodat er al snel weer goed uitzag. Toch iets anders geworden waar jullie in eerste instantie naar zochten.

Ik had zelf bij het gastouder eerst een ander katje aangewezen die ik het leukst vond uitzien, maar die was echter al gereserveerd dus toen viel me oog op Bobbie. En wat ben ik blij dat ik voor Bobbie heb gekozen toen, hij was zo mooi en lief. Ook speelt op het begin.

Als het te druk was trok Bobbie zich terug inderdaad. Maar als het bezoek eenmaal weg was kwam hij wel bij me in de kamer geloof ik, maar stond er op dat moment niet zo bij stil. Maar hij vertrouwde mij wel, dat weet ik zeker. Bouwvak lui is niks voor Bobbie, die maken veeeeel te veeel herrie. Mja word ik soms ook wel eens gek van. :P

Ja, wat je zegt ik denk dat Bobbie en ik elkaar zeker vertrouwden! Ik wist niet zeker of het aan dat snoepje lag, maar ik ging het uit proberen. Bobbie kreeg wel iedere dag snoepjes van me. Als ik weg ging gaf ik hem ook een snoepje anders glipte hij me hier de algemene gang en rende hij helemaal naar beneden en mocht ik hem omhoog dragen, want hij liet zich pas pakken als hij beneden was.

Nee snap ook goed dat je niet wil dat je Gijs te dik word.

Weet je wat ik soms ook heb...dat het gevoelsmatig gaat, en dat ik me daar dan schuldig om voel. Begrijp me niet verkeerd, ik denk heel veel aan Bobbie. Vandaag was ik naar me broer en zijn gezin, met 4 kinderen en een hondje. Dus heb de dag wel voorbij gekregen. We waren ook in het water, maar toch dacht ik ook aan Bobbie en wat stoptte me even om echt in het moment te zijn zeg maar.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door nellebel »

maar dat zijn ook de mooie momenten. dat je even terug denkt aan Bobbie. tuurlijk mis je hem dan vreselijk, maar ik gebruikte dan ook vaak die momenten om even tegen mijn overleden engeltje te praten. dat ik ze mistte, dat ik wilde dat ze dit zouden mee maken. maar dat deed me ook beseffen hoeveel ik van ze had gehouden en nog deed en dat ik dat voor geen goud had willen missen.
jij had eigenblijk een ander katje aangewezen, maar hoe moest het dan toch lopen. Bobbie en jij waren dus duidelijk voor elkaar bestemd dat jullie toch bij elkaar kwamen. het lot. net als hoe flippie bij ons kwam, dat was ook het lot.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 04 aug 2022 07:24 maar dat zijn ook de mooie momenten. dat je even terug denkt aan Bobbie. tuurlijk mis je hem dan vreselijk, maar ik gebruikte dan ook vaak die momenten om even tegen mijn overleden engeltje te praten. dat ik ze mistte, dat ik wilde dat ze dit zouden mee maken. maar dat deed me ook beseffen hoeveel ik van ze had gehouden en nog deed en dat ik dat voor geen goud had willen missen.
jij had eigenblijk een ander katje aangewezen, maar hoe moest het dan toch lopen. Bobbie en jij waren dus duidelijk voor elkaar bestemd dat jullie toch bij elkaar kwamen. het lot. net als hoe flippie bij ons kwam, dat was ook het lot.
Ja zeker heb ik ook mooie herinneringen aan Bobbie. En ik ben ook blij dat hij 7 jaar bij is geweest. En hoe ik me ook maar voelde, hij was er.

Ik bedoel dat ik me nu schuldig voel als het gevoelsmatig gaat. De gedachte Bobbie is pas 2 weken geleden gegaan, hoe kan het nu al met je gaan. Alsof ik mezelf zeg, je moet meer huilen etc. Ik denk echt wel heel veel aan Bobbie.

Bobbie en ik waren achteraf gezien inderdaad bestemd voor elkaar en wat ik al zei, wat ben ik blij dat ik toen uiteindelijk voor hem heb gekozen!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door nellebel »

je weet ook heel goed wat dat is. dat is je angststoornis die je eigenlijk zegt dat als het over gevoel gaat je het niet aan kunt dus schiet je in die angst en dwang. en dat is onzin. je kunt het wel aan. dat heb je laten zien in de tijd dat bobbie ziek was. dat was super heftig. maar je hebt hulp gezocht bij je moeder en de dierenarts, je hebt goed gehandeld, je hebt voor bobbie het beste gedaan en alles gedaan wat nodig was. hij heeft medicijnen gehad, zorg en liefde gehad. dus laat je door die stoornis niks wijs maken. jij bent veeeeeeeeel sterker als dat je zelf in de gaten hebt. jij hebt die dwang helemaal niet nodig, jij kunt veel meer aan dan je denkt. ik hoop dat het overlijden van Bobbie je hiermee zelfs kan helpen. je kunt de pijn van het gemis van bobbie voelen zonder dat er iets mis gaat, zonder dat de wereld vergaat, zonder dat het mis gaat met jou. het voelt vreselijk en doet enorm pijn, maar je bent er nog, je staat overeind, je deelt mooie herinneringen met ons en merkt dat je net als ons allemaal hier heel normaal bent in je liefde voor bobbie en dat het niet vreemd is dat je hem mist en dat het gezond is wat je nu voelt en dat dit er mag zijn. F.... die stoornis, welkom Tibor!!!!!!!
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 04 aug 2022 08:17 je weet ook heel goed wat dat is. dat is je angststoornis die je eigenlijk zegt dat als het over gevoel gaat je het niet aan kunt dus schiet je in die angst en dwang. en dat is onzin. je kunt het wel aan. dat heb je laten zien in de tijd dat bobbie ziek was. dat was super heftig. maar je hebt hulp gezocht bij je moeder en de dierenarts, je hebt goed gehandeld, je hebt voor bobbie het beste gedaan en alles gedaan wat nodig was. hij heeft medicijnen gehad, zorg en liefde gehad. dus laat je door die stoornis niks wijs maken. jij bent veeeeeeeeel sterker als dat je zelf in de gaten hebt. jij hebt die dwang helemaal niet nodig, jij kunt veel meer aan dan je denkt. ik hoop dat het overlijden van Bobbie je hiermee zelfs kan helpen. je kunt de pijn van het gemis van bobbie voelen zonder dat er iets mis gaat, zonder dat de wereld vergaat, zonder dat het mis gaat met jou. het voelt vreselijk en doet enorm pijn, maar je bent er nog, je staat overeind, je deelt mooie herinneringen met ons en merkt dat je net als ons allemaal hier heel normaal bent in je liefde voor bobbie en dat het niet vreemd is dat je hem mist en dat het gezond is wat je nu voelt en dat dit er mag zijn. F.... die stoornis, welkom Tibor!!!!!!!
Dankjewel voor je lieve bericht. Zeker mis ik Bobbie! En zeker heb ik van hem gehouden en doe ik dat nog (zal ook niet stoppen met houden van hem). Ik heb al heel veel pijn doorstaan, vooral de eerste week was super heftig voor me. Ik realiseerde me al snel, dat mijn mannetje er niet meer was. Zijn aanwezigheid was weg, en ja....dat doet pijn.

Maar wat ik bedoel...dat ik me nu schuldig voel als het gaat? Maar dat hoeft niet, toch?

Nu ik het net erover heb, dat zijn aanwezigheid weg is, voelde ik pijn. Niet meteen huilen, hoeft ook niet per se. Ik heb de eerste week wel echt veel gehuild om hem. En dat verdiende Bobbie ook, mijn tranen.

Zal ook weer therapie gaan volgens, nog niet zeker of het voor dwang of persoonlijkheid word.
Nu is veel van mijn problematiek ook overschaduwd door het verlies van Bobbie.

Het voelt zo leeg en alleen...:(
(als ik niet in mijn beschermers zit)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door nellebel »

het is prima als je soms het gemis niet voelt. dat zegt helemaal niets over je liefde voor bobbie. bobbie zou ook willen dat je doorgaat met je leven. ik schrok er ook soms van als ik weer lachte, of als ik even niet aan mijn engeltjes had gedacht. maar in mijn hart zijn ze altijd bij me. soms mis ik ze heel bewust en soms zijn ze wat op de achtergrond. maar in mijn hart zitten ze voor altijd. daar kun je geen tijd aan hangen. ik kan bijvoorbeeld niet tegen de leegte in huis. ik had binnen enkele dagen een andere kat in huis. heb me daar ook wel eens schuldig over gevoeld, maar besloot uiteindelijk dat dit iets zei over mij, ik kan niet tegen leegte in huis, en niets over de liefde die ik voelde voor mijn overleden kat. en ik heb genoeg liefde in mijn hart voor een heel leger katten.

snap dat je je soms alleen en leeg voelt. maar weet dat je hier zit tussen je kattenfamlie . zij kennen bijna allemaal dit gevoel
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 04 aug 2022 11:05 het is prima als je soms het gemis niet voelt. dat zegt helemaal niets over je liefde voor bobbie. bobbie zou ook willen dat je doorgaat met je leven. ik schrok er ook soms van als ik weer lachte, of als ik even niet aan mijn engeltjes had gedacht. maar in mijn hart zijn ze altijd bij me. soms mis ik ze heel bewust en soms zijn ze wat op de achtergrond. maar in mijn hart zitten ze voor altijd. daar kun je geen tijd aan hangen. ik kan bijvoorbeeld niet tegen de leegte in huis. ik had binnen enkele dagen een andere kat in huis. heb me daar ook wel eens schuldig over gevoeld, maar besloot uiteindelijk dat dit iets zei over mij, ik kan niet tegen leegte in huis, en niets over de liefde die ik voelde voor mijn overleden kat. en ik heb genoeg liefde in mijn hart voor een heel leger katten.

snap dat je je soms alleen en leeg voelt. maar weet dat je hier zit tussen je kattenfamlie . zij kennen bijna allemaal dit gevoel
Mijn liefde voor Bobbie zal inderdaad blijven. Hij zal altijd in me hart blijven. Dat is ook iets wat ik wil. Ik heb 7 jaren met hem gedeeld. Ik heb nu wel zoiets van had ik maar meer momenten met hem samen gepakt, of uitgebreider begroeten als ik thuis kwam. Maar dat kan ik niet meer veranderen. Ik ben wel blij dat in hem bij me liet slapen. Dat hebben we bijna altijd samen gedaan. Er waren ook meerdere nachten waar hij aan de huisdeur ging krabben. Dat was minder natuurlijk. En baasje maar schelden en vaak ook te lui om te schelden. Maar wat was het fijn als hij 's nachts tussen mijn benen op de deken kwam liggen. Heerlijk. Of hij lag ergens in een mandje van hen op slaapkamer. Of onder het bed. Maar in de buurt van mij.

De laatste periode met Bobbie toen we nog bij mjj waren, liet ik hem ook wel eens bij me onder deken. Dan ging hij daar even rondlopen, liggen, knuffelen maar op geven moment kwam mijnheer weer eruit. Spijtig dat smetvrees (bang om te aaien, vooral als hij net op zijn bak was) / angsttoornis tussen ons zat, maar ik heb van Bobbie gehouden en zal ik blijven doen.

Daar hoef jij je inderdaad ook niet schuldig om te voelen. Het is jouw manier en daar is niks mis mee. Je bent wie je bent en ik snap het wel! Wie weet komt er ooit weer een nieuw katje maar voorlopig even niet.

Ja het is fijn dat dit forum er is. Het is fijn dat jullie er zijn! Fijn dat ik dingen bij jullie kwijt kan. Steun van jullie krijg!
Sifi_1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 jul 2022 20:39

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Sifi_1 »

Hey tibor en nellebel ik mis mijn isa ook enorm doet zo pijn ik weet dat ze voor eeuwig in ons hard is en van haar houden het doe zo inorm pijn dit was mijn eerste kat echt van mij ik zie ze thuis overal daar juist was ik aant zitten in de zetel en normaal komt ze direct afgelopen om te knuffelen en kusjes te geven .ze was zo aanwezig in ons leven ik kan ook niet meer belen naar de kliniek om te horen hoe is het met isa en ons bezoek vast leggen want we gingen daagelijk op bezoek daar fleurde ze van op ik ben blij dat ik dit gedaan het voor mijn baby en bracht water mee en kipfilet en haar eigen drinkbakje

Ik vraag mij wel veel af of ik niet nog iets kon doen voor haar maar ja ik mis jou inorm mijn schat isa X
Isa♀️ + voor eeuwig in ons hard thaisly ♂️ pommi♀️
Plaats reactie