Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Sifi_1 schreef: 04 aug 2022 14:54 Hey tibor en nellebel ik mis mijn isa ook enorm doet zo pijn ik weet dat ze voor eeuwig in ons hard is en van haar houden het doe zo inorm pijn dit was mijn eerste kat echt van mij ik zie ze thuis overal daar juist was ik aant zitten in de zetel en normaal komt ze direct afgelopen om te knuffelen en kusjes te geven .ze was zo aanwezig in ons leven ik kan ook niet meer belen naar de kliniek om te horen hoe is het met isa en ons bezoek vast leggen want we gingen daagelijk op bezoek daar fleurde ze van op ik ben blij dat ik dit gedaan het voor mijn baby en bracht water mee en kipfilet en haar eigen drinkbakje

Ik vraag mij wel veel af of ik niet nog iets kon doen voor haar maar ja ik mis jou inorm mijn schat isa X
Zoiets doet veel pijn. Ik herken de pijn. -dikke knuffel- Probeer jezelf de ruimte te geven voor het verdriet. Praat erover met ons en met mensen in je omgeving. Je mag laten weten dat je het er heel zwaar mee hebt. Het is ook super heftig!

Ook het afvragen of je meer had kunnen betekenen herken ik. Dat heb ik ook nog steeds en het hoort denk helaas bij het rouwen. Maar weet dat je je best hebt gedaan en je nergens schuldig om hoeft te voelen!

Heel veel sterkte!
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Thuiskomen is niet fijn, zonder Bobbie hier. ;(
Bel en Bonneke

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Bel en Bonneke »

Wat een mooie poes Tibor. De foto waar hij om het hoekje kijkt is geweldig! En je mag trots zijn op zijn gedenkplekje. Dat heb je heel mooi gedaan.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Bel en Bonneke schreef: 05 aug 2022 12:06 Wat een mooie poes Tibor. De foto waar hij om het hoekje kijkt is geweldig! En je mag trots zijn op zijn gedenkplekje. Dat heb je heel mooi gedaan.
Ja, en de foto waar hij op me ligt vind ik ook heel fijn. Dit omdat hij zo vaak bij me lag!

Dankjewel!!
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Lieve kattenvrienden,

Vandaag echt nog eens zware momenten...

Toen straks bij het bed opmaken...normaal kon Bobbie wel eens een beetje "lastig" zijn als ik dit ging doen en moest ik eraf duwen of sturen. Nu hoop je kon hij maar lastig zijn.

Lieve Bobbie, ik mis je!
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Ik blijf mijn lieve kerel missen. :(

Is ook normaal, maar soms wel echt zwaar.

Knuffel aan jou Bobbie waar je ook maar bent!!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Dinky »

Virtuele knuffel voor jou Tibor!
Het is gewoon enorm zwaar om je maatje te missen en dat is het ene moment weer wat heftiger dan het andere moment.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Dinky schreef: 13 sep 2022 08:02 Virtuele knuffel voor jou Tibor!
Het is gewoon enorm zwaar om je maatje te missen en dat is het ene moment weer wat heftiger dan het andere moment.
Dankjewel voor de knuffel. :)

Ja precies dat. Dan gaat het weer en dan heb je opeens weer zo een "neerslachtig" gevoel. Natuurlijk een soort verdriet, van het gemis.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Aan mijn mannetje denken doet nog steeds pijn. :( Ik mis hem gewoon op momenten heel erg.

En ik blijf mezelf verwijten dat ik dingen anders had moeten aanpakken, alhoewel ik weet dat dit geen zin heeft. Want ik kan het niet meer veranderen. Dus dat moet ik sowieso loslaten.

Maar ik mis mijn kereltje, zou hem zo graag willen aaien over zijn buikje. Wat op het laatst kaal was, vanwege een scan. :( Een plekje kaal op zijn pootje vanwege bloedafname. Dat vond ik al zo zielig voor hem. En nu is hij er niet meer.

Hopelijk is niet erg dat ik me hier nogmaals uit over mijn Bobbie. Hij betekende gewoon meer voor me, dan ik realiseerde.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Dinky »

Nee, zeker niet erg om je hier te melden ;-) Hier is alle ruimte om over katten te praten. Niet alleen degenen die nog leven maar zeker ook herinneringen aan de katten die er niet meer zijn. Zo heb ik op dit forum ook een in memoriam gemaakt over Dinky, onze poes die we 1,5 week geleden hebben moeten laten inslapen en die ook enorm wordt gemist.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Dinky schreef: 25 sep 2022 23:20 Nee, zeker niet erg om je hier te melden ;-) Hier is alle ruimte om over katten te praten. Niet alleen degenen die nog leven maar zeker ook herinneringen aan de katten die er niet meer zijn. Zo heb ik op dit forum ook een in memoriam gemaakt over Dinky, onze poes die we 1,5 week geleden hebben moeten laten inslapen en die ook enorm wordt gemist.
Ja ik had het gezien...ik wens jullie veel sterkte met dit verlies!

Wat die beestjes voor ons kunnen beteken he. Zou mijn mannetje zo graag willen aaien. Of dat hij lekker bij me kwam liggen bij het slapen. Of als ik me haren ging doen op de slaapkamer in de spiegel dat hij vaker op het bedje erbij kwam liggen.
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Zotvanpoezen »

Ach Tibor, ik heb het overlijden van jouw Bobby helemaal gemist omdat ik lange tijd niet actief was op het forum...
Ik zal de tijd nemen om jouw verhaal door te nemen.

Heel veel sterkte, ik weet nog dat je steeds bezorgd was voor hem.

Rust zacht lieve Bobby...
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Zotvanpoezen schreef: 26 sep 2022 07:25 Ach Tibor, ik heb het overlijden van jouw Bobby helemaal gemist omdat ik lange tijd niet actief was op het forum...
Ik zal de tijd nemen om jouw verhaal door te nemen.

Heel veel sterkte, ik weet nog dat je steeds bezorgd was voor hem.

Rust zacht lieve Bobby...
Geen probleem, lief dat je berichtje achter laat.

En alleen maar doen als je er tijd voor hebt, is geen must he.

Thank you.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Tibor1984 »

Even misschien gekke vraag...

Sinds Bobbie's dood heb ik foto van hem op mijn mobieltje...is dat verstandig denken jullie?

Ik mis hem nog enorm.

Heb je lief, Bobbie, nog steeds en voor altijd.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat laten inslapen..verkeerde keuze of niet?

Bericht door Anne »

Alleen jij kunt beslissen of dat verstandig is of niet en of het werkt voor jou of niet
Ik kijk elke dag na foto's van Bella omdat ik daar behoefte aan heb
Luister goed naar je gevoel en naar jezelf Tibor, je gevoel is de taal van je ziel en zij weet exact wat jij nodig hebt
Sterkte, ik hoop dat het jou lukt om met liefde Bobbie te kunnen herdenken uiteindelijk❤️
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie