Trillen hoofd tijdens slaap

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Trillen hoofd tijdens slaap

Bericht door Tibor1984 »

Hallo dierenliefhebbers,

Bobbie zijn we aan het behandelen voor zijn galweginfectie. We zijn de afgelopen weken 7 keer ofzo bij de dierenarts geweest dus ik wil hem eigenlijk nu wat rust geven. Is veel stress geweest voor hem en mij.

Ik zag hem net met zijn kop schudden / trillen tijdens het slapen. Kan dit een droom zijn?
Cerna

Re: Trillen hoofd tijdens slaap

Bericht door Cerna »

Dat kan.
Onze Amber was net precies ook diep in rust en twee van haar pootjes trilden. Waarschijnlijk was ze op jacht.

Ik zou het even afwachten en vertrouw je het niet dan de dierenarts bellen.
Misschien dat hij het kan verklaren zonder dat je Bobbie gelijk weer moet meeslepen.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Trillen hoofd tijdens slaap

Bericht door Tibor1984 »

Cerna schreef: 13 jul 2022 17:46 Dat kan.
Onze Amber was net precies ook diep in rust en twee van haar pootjes trilden. Waarschijnlijk was ze op jacht.

Ik zou het even afwachten en vertrouw je het niet dan de dierenarts bellen.
Misschien dat hij het kan verklaren zonder dat je Bobbie gelijk weer moet meeslepen.
Dankjewel voor de reactie.

Ja, ik ga het in de gaten houden inderdaad.

Arme Bobbie heeft ook rust nodig, hoop dat hij snel beter word. Hij ligt al 4 weken te sukkelen. Maar hij krijgt nu wel om de 3 dagen een antiobiotica injectie en ursodeoxycholzuur 2 keer per dag.

Binnenkort willen we nog beginnen met vezelrijk voer maar spuugde hij van vermoeden we. Dus we gaan brokje per brokje toevoegen aan zijn bekende voer.
Cerna

Re: Trillen hoofd tijdens slaap

Bericht door Cerna »

Veel sterkte met Bobbie.
Hopelijk knapt hij weer snel op!
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Trillen hoofd tijdens slaap

Bericht door Tibor1984 »

Cerna schreef: 13 jul 2022 19:14 Veel sterkte met Bobbie.
Hopelijk knapt hij weer snel op!

Thank you!

Hoop ik ook!
Plaats reactie