Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Cerna

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Cerna »

Ach, hier schrik ik van. Had dat totaal niet zien aankomen. :cry:
Ik wens je heel veel sterkte! Monty, rust zacht.

Wij hebben de as van onze overleden katten in urntjes laten doen en in de hoek van de kamer een soort van herdenkingshoekje gemaakt. Met een foto, soms een speeltje of een andere herinnering. En wanneer ik ze afstof noem ik de naam van de kat en zeg ik alle katten een voor een gedag. Zo blijven ze altijd bij me.

Erik is Erik Philippus die zijn berichtje boven jouw laatste bericht heeft gezet.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Rik »

Heel veel sterkte.

Rust zacht lieve Monty.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Montymldn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 nov 2018 00:18

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Montymldn »

Anne schreef: 26 feb 2022 15:47 Ontzettend veel sterkte in deze verdrietige tijd en om dit een plekje te kunnen geven.
Soms slaan behandelingen niet aan, hoe goed het ook bedoeld is
Nu lijdt Monty geen pijn meer en raast door groene weides
Het als-als is heel herkenbaar
Nogmaals heel veel sterkte

Rust zacht lieve Monty

Dankjewel voor medeleven🙏
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Synemios »

Heel veel sterkte, rust zacht lieve Monty
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Anne »

Montymldn schreef: 26 feb 2022 18:26 Dankjewel voor medeleven🙏
Daar hoef je geen dank voor te zeggen

Wil het een beetje?
Het is niet niks om je kat zo intensief te moeten verzorgen en hem dan uiteindelijk nog te moeten verliezen
Heb het zelf ook een paar x moeten meemaken en op het laatst ben je zo ontzettend verbonden met je zorgenpoes :???:
Je hebt ineens zeeën van tijd want er hoeven geen pilletjes meer worden gegeven en geen voedingen meer klaar gemaakt te worden
Dat had je met al je liefde in je willen voortzetten maar helaas...
Dat is ontzettend bitter en confronterend
Nogmaals heel veel sterkte
Ik weet zeker dat Monty met een hart vol genegenheid en dankbaar naar jou terug kijkt en beseft dat niet elke kat zo'n goed baasje heeft gehad
Hopelijk troost jou dit een beetje
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Montymldn
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 26 nov 2018 00:18

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Montymldn »

Nou de pijn is eigenlijk niet te doen alsof iemand zo een mes in je hart steekt en na het lezen van je bericht lopen de tranen weer over mijn wangen.

Het is 2 maanden heel intensief geweest, elke week naar de oncoloog, plus de hele week een dagboekje bijhouden. Dan nog een keelontsteking tussendoor en moeilijk eten erbij, vrachten vol verschillend voer om hem weer aan het eten te krijgen, uiteindelijk dwangvoeren. Je bent er 24/7 mee bezig. Midden in nacht de wekker zetten om te zien hoe het gaat. Als dit ooit nog eens gaat voor gaat komen(hoop het niet natuurlijk) dan zal ik de chemo route waarschijnlijk niet meer kiezen. Zo intens, men vertelde dat katten er niet zon last van hebben maar dat had mij Monty wel degelijk, veel haaruitval en droge keel. En een maine coon met weinig haar is een vreemd gezicht al maakt het mij niet uit zolang hij er maar beter van wordt. Hij zal voor altijd en altijd in mijn hart blijven... Houd van hem, mijn maatje
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Ten einde raad, wil niet/weinig eten.

Bericht door Zotvanpoezen »

Wat een triest verhaal!
Ik ben de laatste tijd niet erg actief op het forum, vandaar ik niet gereageerd had...
Veel sterkte en moed...
Rust zacht lieve Monty...
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Plaats reactie