Nagels

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Mimozojo
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2021 11:29

Nagels

Bericht door Mimozojo »

Goedendag,wij hebben een poesje veels te vroeg uit een nestje gekregen. We kwamen een rood katertje halen en we kregen een zwart poesje erbij. Nou heb ik een zwak voor zwarte katten en medelijden omdat ze zo graag van haar afwolilden. Dat ik ze allebei heb meegenomen. Dat rode katertje is gezond. Maar het zwarte poesje (Meeko) heeft wat afwijkingen. Zo heeft ze waarschijnlijk ataxie. En haar tenen aan haar voorpootjes hebben niet allemaal nagels. Ze kan dus niet krabben. Nu zijn we al naar de da geweest. Ze heeft geen idee verder. Nu krijgt onze Meeko ook andere onderzoeken,omdat ze.zomaar.uit het niets gaat grommen en blazen. Het lijkt wel een TIA , maar.dan niet erg genoeg.Iemand een idee of er een verband is tussen haar neurologische aandoening en haar nagels( of het niet hebben van nagels).

Ik hoop op positieve reacties
Plaats reactie