Klapperen onderkaak

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
BOOBIE77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jun 2019 23:36

Klapperen onderkaak

Bericht door BOOBIE77 »

Mijn kat kwam een week geleden mank aanlopen toen ik haar riep en een geschaafd bekje. Ze kwam bij de weg vandaan waardoor ik vermoed dat ze aangereden is. Maar bij de dierenarts hebben ze foto's gemaakt en ze zien geen breuk en verder geen tekens van aanrijding zoals geschaafde teennagels.
Nu een week later loopt ze er wel op maar ze hinkt nog. Ik mag er ook niet aanzitten. Dan gaat ze blazen.
Maar waar ik me zorgen om maak is dat ze sinds gisteren klappert met haar onderkaak. Ze likt haar bekje ook veel. Iemand die dat klapperen van de onderkaak herkent? Ik kan er niets over vinden op internet en de dierenarts vindt het niet acuut zorgelijk om langs te gaan.
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Klapperen onderkaak

Bericht door Zotvanpoezen »

Mijn kat deed het soms als hij last had van zijn tandvlees en dus pijn had in zijn bekje.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
BOOBIE77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jun 2019 23:36

Re: Klapperen onderkaak

Bericht door BOOBIE77 »

Het is met eten het ergste. Dan kan ze bijna niet eten van het klapperen. Dus zou toch goed pijn kunnen zijn inderdaad.
BOOBIE77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jun 2019 23:36

Re: Klapperen onderkaak

Bericht door BOOBIE77 »

Maar het klapperen stopt niet meer en ik maak me echt zorgen.
kittentjes

Re: Klapperen onderkaak

Bericht door kittentjes »

DA terug bellen en gaan!

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Klapperen onderkaak

Bericht door Anne »

Ja echt de da bellen hoor, desnoods een andere da als deze da het maar normaal vind
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie