Opgezette buik bij kitten van 4 dagen oud

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Ilsje81
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2019 04:50

Opgezette buik bij kitten van 4 dagen oud

Bericht door Ilsje81 »

Hallo ik heb een poes en een kater en nu heeft de poes kittens gekregen het is haar eerste nestje en het waren er 3 2 daarvan zijn dood ze is in de nacht bevallen dus waren er niet bij in de ochtend zagen we dat er 2 kittens waren maar 1 was best zwak ben ik ook gelijk gaan bijvoeden maar mocht niet baten na bijna 12 uur overlijd ze de volgende dag lag er 1 dood katje in de werpdoos en lag mama met 1 kitten in een shopperbag die nog door dw verhuizing op de grond lag die kitten lleft nog na 4 dagen en doet het ook echt goed alleen sinds gisteravond vind ik haar buikje heel erg opgezwollen nu is mijn vraag zouden het wormen kunnen zijn de moeder krijgt trouw haar tabletjes net zoals de andere 2 poezen en 3 katers hebben er met de kitten erbij 7 moet ik ze uit elkaar houden en weet iemand wat het misschien dan kan zijn de 2 oudste katers zijn 8 jaar 1 poes is 7 jaar die heeft ook 1 kitten poes van 8 maanden en we hebben nog 1 kater en 1 poes van 2.5 jaar en die hebben samen nu dan 1 kitten van 4 dagen
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Opgezette buik bij kitten van 4 dagen oud

Bericht door pinguin »

Bij zulke jonge dieren direct dierenarts bellen voor advies. Ik zou nu nog gaan bellen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie