aortasterose

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
leny
Kitten

Re: aortasterose

Bericht door leny » 03 nov 2019 22:11

Dag allemaal ik vertelde in mijn laatste berichtje dat mijn man ziek was, ondertussen zitten we in de rollercoaster die volgde op de uitslag die uitgezaaide longkanker is.
vandaag hebben onze kinderen ons bed beneden gezet, zo vreselijk snel word een boom geveld.

de katten zijn een geschenk van mijn man voor mijn pensioen, ben nu 6 weken thuis, ik ben zo verdrietig/boos en ontredderd, ze voelen dit zo goed aan, soms als ik alleen ben neem ik even de tijd om te huilen ze zijn dan altijd bij mij om mij te troosten, vooral Kenzo kan dit tonen door op zijn achterpootjes te gaan staan , voorpootjes tegen mijn wangen en dan geeft hij met een pootje aaitjes, dan troost hij mij, ik raap mijzelf weer bij elkaar en ga verder het gevecht weer aan.
nog geen behandeling gestart, we zetten tot die tijd de alternatieve geneeswijze in, hopend op nog wat verlenging.
denk af en toe maar eens even aan ons alstublieft.

Sansan
Tijger
Tijger

Bericht door Sansan » 08 nov 2019 22:23

Lieve Leny,

Ik wil eerst sorry zeggen voor mijn late berichtje terug. Het was wel schrikken wat je verteld! Het moest wel even doordringen en vervolgens had ik het geparkeerd. Jeetje.. wat ontzettend erg!

Zo net in je pensioen, stress met je mooie kitten en dan nu je man zo ernstig ziek. Ik hoop dat jullie nog lange tijd samen kunnen zijn, dat de alternatieve geneeskunde en de reguliere geneeskunde tijd kunnen geven aan je man.

Wat een schatje is Kenzo. Hoe oneerlijk deze tijd gaat zijn, je hebt duidelijk een engeltje aan je zijde met zijn troostende pootjes.

Alle beterschap die ik me maar kan bedenken gewenst voor je man en Rosie.

Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios » 08 nov 2019 22:31

Wat ontzettend zwaar en oneerlijk.
Heel veel sterkte
Luna(8) Lizzy(8) Timmy(3) Indy(3) Tommy(3)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!

nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel » 09 nov 2019 08:10

Heel veel sterkte in deze enorm zware tijd

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie

Plaats reactie