hersenbloeding

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: hersenbloeding

Bericht door Rik »

Wat een verdrietig nieuws. Ik vermoedde al zoiets toen we niets meer hoorde. Heel veel sterkte.

Slaap zacht lieve Lilly.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Lieselotje
Panter
Panter
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 jan 2017 08:48

Re: hersenbloeding

Bericht door Lieselotje »

Oh wat verdrietig, arme Lilly kon niet verder en ni zit jij met een lege plek en een gebroken hart. Herken het vorig jaar ook mijn allerliefste poes moeten laten gaan en heb enorm veel gehuild. Ik kan me voorstellen dat je oh zo verdrietig bent.
Een dikke knuffel en laat die tranen maar stromen.
Rust zacht lieve Lilly.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Gebruikersavatar
NathalieBenson
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 mar 2018 21:28

Re: hersenbloeding

Bericht door NathalieBenson »

Yo16Ka16No11 schreef: 30 apr 2018 23:57 Het is heel begrijpelijk dat je eerst even op adem moet komen om dit met de buitenwereld te delen...sorry, dus helemaal niet nodig.

Wat een treurig nieuws en een groot verdriet voor je! Ook ik, zoals velen hier weet hoe groot het verlies is van je geliefde kattenmaatje en voel met je mee. Ik hoop dat je een beetje troost vindt in het feit dat je haar verder lijden hebt bespaard en je keuze een daad van liefde is.

Ik wens je heel veel sterkte! Laat je verdriet en rouwproces vooral toe....dat gaat je helpen.

Rust zacht lieve dappere Lilly X
Dank je voor je medeleven en sorry te horen dat je weet hoe het is! Het gaat nu met ups en downs het is gewoon erg stil in huis. Maar het is nu gewoon weg wennen. dus dat komt goed.
kittentjes schreef: 01 mei 2018 09:19 Heel veel sterkte wat verdrietig Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel lief van je.
Rik schreef: 01 mei 2018 09:48 Wat een verdrietig nieuws. Ik vermoedde al zoiets toen we niets meer hoorde. Heel veel sterkte.

Slaap zacht lieve Lilly.
ja sorry daarvoor ik was gewoon echt even ontzettend verdrietig en ontdaan erdoor en dank je.
Lieselotje schreef: 01 mei 2018 14:23 Oh wat verdrietig, arme Lilly kon niet verder en ni zit jij met een lege plek en een gebroken hart. Herken het vorig jaar ook mijn allerliefste poes moeten laten gaan en heb enorm veel gehuild. Ik kan me voorstellen dat je oh zo verdrietig bent.
Een dikke knuffel en laat die tranen maar stromen.
Rust zacht lieve Lilly.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
de tranen hebben zeker gestroomd, nu is het beter en besef ik dat de keuze de juiste was maar de stilte is enorm, Lilly was een lieve maar drukke aanwezige kat die altijd rond rende en miauwde dus dan is het ineens stil, Knofje is enorm rustig en stil dus een heel ander beestje. En ook voor jou sorry om te horen van je kat, ik hoop dat de pijn nu weg is en het beter gaat.
Gebruikersavatar
Lieselotje
Panter
Panter
Berichten: 535
Lid geworden op: 14 jan 2017 08:48

Re: hersenbloeding

Bericht door Lieselotje »

Nee ik kan zekfs nu ik 2 schatten van kittens heb nog verdrietig zijn om mn lieverd. Die huilbuien zijn wel voorbij, maar als ik dan van jou lees voel ik het weer, dus kan me jouw gemis helemaal voorstellen.


Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Plaats reactie