Reukloos kleurloos vocht/slijm

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
chajanoa
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2017 11:47

Reukloos kleurloos vocht/slijm

Bericht door chajanoa »

Ik heb een poes van bijna 2 jaar oud. Ze is nog niet gesterrilliseeerd en moet op dit moment weer krols worden.

Nu vindt ik sinds 2 weken elke ochtend een plasje en soms plasjes met doorzichtig geurloos vocht/slijm. Ik weet niet waar het vandaan komt omdat ze het altijd doet als ik slaap of weg ben. Ik denk zelf dat ze het braakt omdat het niet stinkt. Maar het kan ook uit haar billen of vulva komen.

Naar de dierenarts ben ik al geweest, maar die wist het eigenlijk ook niet. Die ging uit van een maagontsteking dus heeft zitac meegegeven en ze moest aan de kip met rijst. Alleen de plasjes liggen Er nog steeds.

Afgelopen vrijdag ben ik bij de DA geweest, maar ik stress er zo over dat ik hier wilde vragen of iemand het herkent! Alvast bedankt!
chajanoa
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2017 11:47

Re: Reukloos kleurloos vocht/slijm

Bericht door chajanoa »

Ps

, de dierenarts had haar een prikje gegeven tegen het braken vrijdag middag en vrijdag avond begonnen met Zita. En vrijdag ochtend zaterdag avond en deze ochtend (zondag) lag er weer gewoon een plasje vocht. DA zei dat ze met medicijnen niet meer zou moeten braken maar dit gebeurt dus nog steeds. Daarom twijfel ik ook waar de vloeistof vandaan komt.

Ontlasting is verder normaal. En ze is gewoon levendig enzovoort. Eet ook en drinkt ook goed.
Plaats reactie