Kat dood door acute ademhalingsmoeilijkheden

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Kat dood door acute ademhalingsmoeilijkheden

Bericht door Ilone »

Juist, dat wel. Alleen hier wordt gespeculeerd dat een dierenhater de kat vergiftigd heeft. Dat is niet zeker, en naar mijn idee ook niet vwaarschijnlijk. TS is niet de dierenhaater of degene die last heeft van de kat.
Ik kan jouw vorige reactie niet echt plaatsen in dit topic, ik denk dat je er 2 door elkaar haalt ;) Of ik moet weer met een scheel oog kijken :-P
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat dood door acute ademhalingsmoeilijkheden

Bericht door Adriana »

mijn laatste reactie is er eentje op het bericht van Anne over het verzieken van de aardkloot en dat een beetje kattenoverlast daar ook nog wel bij kan (vrij samengevat),

mijn allereerste bericht in dit topic over de andere kant van overlast is een reactie op het eenzijdige gevit op soort van kattenhaters en de stelling dat katten vrij naar buiten moeten kunnen en het stelselmatig negeren van het feit dat (buiten)katten behoorlijk wat overlast bij anderen kunnen veroorzaken, die daar niet om gevraagd hebben en doorgaans ook geen verweer op hebben..
in het eerste bericht gaat ts ervan uit dat er een kattenhater in de buurt woont, die haar kat vergiftigd heeft. ik heb medeleven betoond en dit soort strafbare mishandeling scherp afgekeurd maar vraag tegelijkertijd ook begrip voor het kattenoverlast-feit..
het probleem heeft twee kanten..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat dood door acute ademhalingsmoeilijkheden

Bericht door Anne »

Mijn reactie was inderdaad op die van Adriana door de overlast van katten en andere dieren op deze planeet. Eigelijk voor iedereen die last heeft van overlast van dieren. Wij mensen kijken alleen maar naar onze kant, laten we de boel eens omdraaien en dan valt onze last in het niet.
Nou weet ik wel dat Adriana het tiep er niet voor is om een dier iets aan te doen maar er zijn er genoeg helaas die dat wel doen.
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie