Niezen/kokhalzen/slijmuit mond/afzonderen

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Niezen/kokhalzen/slijmuit mond/afzonderen

Bericht door loek »

Hoe gaat het nu met hem?
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
jorrick
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 jan 2011 21:59

Re: Niezen/kokhalzen/slijmuit mond/afzonderen

Bericht door jorrick »

Sorry voor de late reactie.

Ik was naar de dierenarts geweest en die zei dat er niks aan de hand was en dat ik hem weer mee naar huis moest nemen.

Thuis nog een paar dagen gehad dat hij zo vreemd deed maar daarna werd het gelukkig steeds minder.

Nu is er niks mee aan de hand, behalve dat dat hij sinds een paar dagen aldoor allemaal schilfers uit zijn oor heeft. Witte schilfers. Je ziet het ook zitten in zijn rechteroortje, af en toe zit hij er met zijn pootje heel voorzichtig aan en soms schut hij even dom met zijn kopje heen en weer maar volgensmij heeft hij er voor de rest niet zoveel last van.

Wat zou dat kunnen zijn?
Saskiaerwin
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2018 08:32

Re: Niezen/kokhalzen/slijmuit mond/afzonderen

Bericht door Saskiaerwin »

goedemorgen mij kleine kitten van 16 weken heeft dit precies hetzelfde ik ga vanmoddag dierenarts .ik denk dat het stress is want als er iets gebeurt waar die van schikt gebeurt het .jullie horen vanmiddag wel wat mijn dierenarts erover heeft gezegt m.v.g saskia
Plaats reactie