Wanneer check-up DA??

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Gebruikersavatar
Snoesje
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007 14:53
Locatie: Arnhem

Wanneer check-up DA??

Bericht door Snoesje »

Nero en Cleo heb ik inmiddels een week nu. Ze doen het hartstikke goed en zijn al aardig gewend aan hun nieuwe thuis. Als ik naar de vaccinatiepaspoorten kijk zie ik dat ze waarschijnlijk voor het laatst in 2003 zijn ingeënt!!!! Dus een bezoekje aan de DA lijkt me wel verstandig. Ook wil ik ze dan direct even helemaal goed laten nakijken....

Wanneer kan ik dat het beste doen? Ik bedoel, ze zijn net een beetje gewend en dan zou ik ze alweer in een reismandje moeten proppen op weg naar de dierenarts..... En moet ik ze dan allebei tegelijk meenemen of om en om???? Wie heeft er wat advies voor me....?

Alvast bedankt.

Groetjes Marloes
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

ik zou ze tegelijk meenemen, dat komt voordeliger uit ;)
en misschien kan je toch nog heel even wachten tot ze wat op hun gemak zijn bij jou. als het al zo lang geleden is, lijkt het me ook niet veel verschil meer te maken als je nog even wacht.
Gebruikersavatar
Snoesje
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007 14:53
Locatie: Arnhem

Bericht door Snoesje »

Hm, mss dat ik ze dan toch maar tegelijk meeneem. Dan hebben ze dat 'trauma' ook maar weer in 1x gehad ;-) Ik wacht nog wel een paar weken tot ze echt gewend zijn.....
Gesloten