Poes is lusteloos en gaat moeilijk zitten

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
miepertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2007 14:24
Locatie: Rotterdam

Poes is lusteloos en gaat moeilijk zitten

Bericht door miepertje »

Hallo,

Sinds een paar dagen is onze poes een beetje lusteloos, loopt kleine stukjes en gaat weer liggen. Ze eet wel wat en verder wast ze zichzelf ook. Ik dacht eerst dat het misschien door de warmte kwam, maar nu is het niet zo warm meer in huis.
Vanmorgen zag ik dat ze nogal moeilijk gaat zitten.
Ik ga morgen wel naar de dierenarts hoor als het zo blijft, maar komt iemand dit misschien bekend voor? Ze is trouwens vier en vorige week weer ingeënt en gechipt.
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1913
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Admin »

Deze symptomen zijn helaas te algemeen, waardoor het zowel een spier- als botaandoening kan betreffen. Ook komen deze symptomen voor bij bijv. staartbreuken, verdikte hartspier, verstopte anaalklieren, etc.

Het lijkt mij inderdaad zeer verstandig om het te laten onderzoeken door de dierenarts.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Morgen inderdaad gaan! Laat je ons weten wat ze heeft?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
miepertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2007 14:24
Locatie: Rotterdam

Bericht door miepertje »

We zijn net terug van de dierenarts. Ze had 40,6 graden koorts dus niet zo moeilijk dat ze lusteloos is. Ze heeft een injectie gekregen, ben eigenlijk vergeten te vragen wat voor een, en een antibiotica kuur. Hopelijk lukt het met pilletjes geven en gaat ze eind deze week weer gewoon spelen!
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Zo dat is pittig hoog, ik duim voor je dat je katje er snel weer bovenop is!

groeten,
Sandra
miepertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2007 14:24
Locatie: Rotterdam

Bericht door miepertje »

Nou ze rent alweer rond hoor! Haha werd vanochtend als vanouds wakker gelikt om 5.30u omdat ze eten wil. Gister was ze al een stuk actiever en nu rent ze dus weer. Ik weet niet of haar pootje al voor 100% over is, maar het ab kuurtje is ook nog niet af.
Wat kan je je toch zorgen maken he over zo'n klein beestje?! :grin:
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Je maakt je druk om alles waar je om geeft en waar wat mee is. ;-) Mooi dat het alweer beter gaat!
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gesloten