7 weken oude kitten doet raar

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Bas
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2006 19:17

7 weken oude kitten doet raar

Bericht door Bas »

Hallo,

Ik heb 2 weken geleden een jong katje gekregen die 5 weken oud was (te jong maar moeder stote haar af), nu hebben we haar in die 2 weken heel goed verzorgd en ze ziet er goed uit. Vanacht begon ze miauwen en te overgeven, dus dat zat al niet goed, net, werd ik wakker en ze liep maar door de kamer rond en overal tegen aanknallen en over spullen lopen en niet meer reageren, toen we in haar ogen keken waaren ze groot, zwart en opgezet.

Weet iemand wat dit is en wat me moeten doen. Dierenarts gaan we vanmiddag naartoe maar we willen het even allemaal goed weten.

Groeten,
bas
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Ik hoop dat je ondertussen bij de da bent geraakt, maar ik vrees het ergste als ik zo lees wat je schrijft.
Het zou kunnen dat het kitten al "niet goed was", en dat daarom de moeder het afstoote, da's natuurlijk instinct van de dieren.
ben benieuwd of je katje het gered heeft .
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Bas
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2006 19:17

Bericht door Bas »

Ben bij de dierenarts geweest, hij zou ergens vanaf gevallen kunnen zijn en op zijn hoofdje teregt gekomen zijn en daarom een beetje van de wereld was, nu is alles weer helemaal oke en springt weer lekker overal op/af/in en wat er allemaal maar kapot kan :smile:
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Bericht door Anne »

Dat is goed nieuws :grin: Ik hoop voor jullie dat het niet meer terug komt!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Bas
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2006 19:17

Bericht door Bas »

Zeker een goed eind, en nu blijkt dus ook nog dat het geen meisje was maar een jongen :icon_shifty:
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Bas schreef:Zeker een goed eind, en nu blijkt dus ook nog dat het geen meisje was maar een jongen :icon_shifty:
Hihi!

Ik ben blij om te lezen dat het niet ernstig bleek te zijn. Bij het lezen dat het kitten afgestoten werd door de moeder bekroop me eerlijk gezegd wel een wat angstig gevoel. Gelukkig valt het mee en kan HIJ nog een hele poos voort ;-) . Pfieuwwwww wat een opluchting, joh!
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gesloten