Hersenvliesontsteking?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

ooh Monique...wat ontzettend naar. Ik lees net je berichtje en ik hoop dat je vanacht toch nog wat hebt kunnen slapen. Ik zal aan jullie denken vanmiddag en met mij nog veel andere las ik al....hopelijk sterkt het je!

Dikke zoen, Renate
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Ach monique, wat vreselijk :-( Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vandaag en alle rottige dagen die nog gaan komen :kissykissy:
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Hoi Monique,

Zit op mijn werk en moet al de hele dag aan jullie denken. Je hebt het nu achter de rug en er zal een moeilijke tijd nog gaan komen....

Heel veel liefs en hoop snel wat van je te horen!
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

he renate,

nou het is gebeurd om 2 uur moesten we bij de dierenarts zijn..
het blijft echt heel moeilijk, het moment dat we de behandelkamer in mochten hielt ik het niet meer droog.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
nog steeds begin ik spontaan te huilen als ik wat lees op het forum,of als ik jullie melevende reacties lees.
maar ik weet dat ze nu niet meer hoeft te vechten, wat het ging echt steeds slechter met haar en dat kon ik haar niet langer aandoen.
we hebben haar nu in een doosje staan en straks begraven we haar in de tuin, onze kleine aap :angel: :angel:
minousch kwam bij haar snuffelen en heeft op haar manier afschijt genomen.... maar we zullen haar elke dag missen :cry: :cry: :cry:

maar het is fijn om hier op het forum er over te kunnen praten, en dat iedereen zo met je mee leeft, dat doet ons goed.

liefs monique
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gebruikersavatar
ilsebrons
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 aug 2005 23:52
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door ilsebrons »

Huil maar goed, Monique, dat heb je nodig !
Goed dat Minousch ook afscheid heeft kunnen nemen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen :kissykissy:
Groetjes van Ilse en kopjes van Buddy en Roxy !
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

mootje schreef:maar het is fijn om hier op het forum er over te kunnen praten, en dat iedereen zo met je mee leeft, dat doet ons goed.
Daar zijn we voor ;-) . Mét en voor elkaar.

Lieverd, heel veel sterkte :kissykissy:
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Ach meisje toch :-(
Iedereen hier kent dit verdriet wel, afscheid nemen is zo ontzettend zwaar :-(
Te jong om te gaan, maar het mocht niet anders wezen..speel maar fijn op de regenboog kleine Tijger..
Heel veel sterkte met dit grote verlies Monique :kissykissy:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gesloten