Algehele malaise...op naar Gent...

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

he renate dat AD is best duur he ik gaf het ook aan tijger,
ze at namelijk ook geen brokken meer. :???:
ze vinden het echt heerlijk dan staan ze al te mauwen bij de
koelkast ja, dat is leuk.... :grin:
nou hopen dat guus d'r energie weer snel op pijl is en weer snel de oude word......

liefs monique
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gebruikersavatar
Ddees70
Huiskat
Huiskat
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 jun 2004 11:35
Locatie: Hoorn

Bericht door Ddees70 »

renate er zijn ook hills ad brokken
je moet toch over een tijdje overstappen op cd
de kosten van de brokken vallen dan wel mee want ze eten er maar weinig van
ik heb ook een tijd cd brokken gegeven en kocht dan altijd een blikje ad want dat vonden ze lekkerder

heel veel sterkte met Guus
Desire
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Nou weer wat om te overdenken...

We zijn nu twee weken aan de slag met de medicijnen. Nog een week en dan bloedprikken. Maar we twijfelen of we niet nu al laten prikken. Guus heeft er ook slechte dagen tussenzitten en dan is ze niet haarzelf. Kan het niet helemaal uitleggen. Niet zo stabiel op d'r poten, ligt niet op d'r gemak en haar eetlust is slecht (behalve als ze AD krijgt )

Vandaag overleg gehad met Gent. We kunnen ook nu stoppen met de medicatie en dan maandag bloedprikken. Die laatste week zou het verschil niet moeten maken volgens de DA in Gent.Ze vroeg ook of Guus aankwam maar haar gewicht schommelt de hele tijd. Gisteren woog ze 2,5 kilo.

Moeilijk om allemaal te beslissen want dan kom je thuis en denk je weer dat ze er beter uitziet en ben je bang dat je te vroeg ingrijpt. Maar ik neig toch naar een eerdere test....

Zie er weer tegenop. Moet je met de medicatie stoppen (en dan weet je natuurlijk dat ze zich beroerder gaat voelen..) en dan maandag weer onder zeil om bloed te prikken. Heb zo met haar te doen..al die testen, geprik en gesjouw van hot naar her. Is eigenlijk wonderbaarlijk dat ze nog steeds zo lief en aanhankelijk is. Mooi meissie ;-)
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Bericht door sam »

Ach jeetje meid, wat een lastige beslissing. Ik kan me voorstellen dat je flink twijfelt, maar waarschijnlijk zegt je gevoel toch wel het juiste.

Dikke knuffel voor je lieverd!
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Renate, sterkte meid, dit is een hele lange weg he!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Renate, het blijft op en neer gaan met Guus hé....Doe maar wat jij denkt dat goed is...
Véél sterkte, we denken aan je :kissykissy:
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Nou vandaag bloed geprikt en morgen krijgen we de uitslag. Was een hele happening want DA wilde eigenlijk geen roesje geven. Na de assistente opengehaald te hebben is ze uiteindelijk in een handdoek gerold en is er geprikt. Ze was helemaal aan het kwijlen van de stress. Had zo met haar te doen. Guus is helemaal niet vijandig of agressief maar heeft het nu zo ondertussen allemaal wel gezien..en kan het haar niet kwalijk nemen..

Morgen weet ik dus meer en is er ook overleg met Gent. We houden er rekening mee dat ze ws weer terug zal moeten voor een tweede behandeling. Ze was vanavond ook weer gigantisch aan de diarree en er zat ook wat bloed bij. Gaat dus niet lekker met Guuske...

Morgen meer nieuws..
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1758
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Ah god arme Guus en arme jullie :-(
Kan me zo voorstellen dat ze het helemaal zat is dat gezeul en gedoe.. ik hoop dat het de laatste keer zal zijn voor haar en voor jullie hoor.
Bah waardeloos weer, hou je taai he :kissykissy:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

he renate,

wat balen allemaal zeg, en arme guus... :???:
ik ga super duimen voor je dat het goed nieuws word...
en dat ze geen 2e behandeling nodig heeft...
heel veel sterkte..

:kissykissy:monique
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Nou we hebben de uitslag en Guus mag wederom een week naar Gent. De waarde was 163 (3 wkn geleden 166) en dus nagenoeg niet gezakt. Vanavond en morgen mag ze medicijnen en daarna niet meer om maandag weer clean te zijn.

Kan niet goed uitleggen hoe ik me voel. Aan de ene kant zie ik er enorm tegenop en vind ik het vreselijk...aan de andere kant....stel dat dit het niet was geweest wat zou er dan aan de hand zijn geweest. Met andere woorden...voor mijn gevoel krijgen we een tweede kans op herstel..(snappen jullie het nog een beetje :oops: ) Neemt niet weg dat ik er als een berg tegenop zie en zeker te bedenken dat ik maandagochtend alleen in mijn autootje naar Gent moet gaan. Dennis is helaas niet in de gelegenheid om mee te gaan door zijn werk..

Heb de vorige keer niet echt opgelet. Dennis reed en ik was er voor Guus. Wordt heeeel vroeg vertrekken :-(

Kortom, heb een paar dagen om moed te verzamelen en dan een week waarin ik jullie steun hard nodig ga hebben en waar ik dan ook gruwelijk gebruik van ga maken :roll:

Heel veel liefs Renate (en wederom bedankt voor jullie medeleven)
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Oh Renate, dat is wel heel kl*te! Ik had zó gehoopt dat het een stuk beter zou gaan met Guus.

Natuurlijk krijg je onze steun! Daar zijn we hier toch voor? Ik leef heel erg met je mee en duim hard voor jullie! :kissykissy:
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Bericht door tacuma »

Hè wat een tegenvaller! Voor jullie heel vervelend, maar voor Guus helemaal! Het is net als met kleine kinderen: je doet het voor hun bestwil, maar kan het ze niet uitleggen. Ik hoop van harte dat het nu allemaal goed gaat komen.

En over de reis: vervelend dat je alleen moet gaan. Misschien een idee om vooraf op een routeplanner op internet te kijken (b.v. ANWB of BP). Is er geen vriendin of familielid die mee kan gaan?

Heel veel sterkte in ieder geval, en ik duim voor een goede afloop!

Groetjes van Laura.
Gebruikersavatar
telefoonklep
Lynx
Lynx
Berichten: 139
Lid geworden op: 05 aug 2005 12:20
Locatie: 't Harde
Contacteer:

Bericht door telefoonklep »

Getver Renate wat een rotnieuws. Natuurlijk mag je hier op onze steun rekenen. Daar zijn we toch voor?? :kissykissy:
Een wekker is een mechanisch instrument om mensen te wekken die geen kinderen hebben.
Gebruikersavatar
Ddees70
Huiskat
Huiskat
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 jun 2004 11:35
Locatie: Hoorn

Bericht door Ddees70 »

getver nou heel veel sterkte
Desire
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 456
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

Getver meid, het is dus niets beter geworden :-(
Had gehoopt op een beter bericht, maar helaas niet dus :-(
Ik hoop dat de 2e kans gegeven word, en dat de waardes en alles goed komen, en dat Guus weer lekker dr ouwe zelf mag zijn..

Heb je een navigatie? Zie anders dat je een kan lenen.
Ikzelf vind het ideaal.

Heel veel succes, en steun zul je van ons allen zeker krijgen.

Dikke knuff voor jullie :kissykissy:
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Gesloten