Algehele malaise...op naar Gent...

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 426
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Morgen is de grote dag voor Guusje en jullie, zal aan jullie denken, dikke zoen :kissykissy:
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Renate, gaat het allemaal goed daar????? :kissykissy:
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Lieve allemaal....het is hier een moeilijke tijd geweest maar nu hebben we eindelijk bericht gekregen.

Het onmogelijke is gebeurd....90% kans op lymfeklierkanker maar die 10% waren ons gegund. Guus heeft GEEN kanker. Ze hebben van drie knopen een biopt genomen en geen kankercellen gevonden. Ze blijkt reactieve lymfeklierknopen te hebben!! Ik hoef jullie niet te vertellen dat we een fantastische dag hebben gehad en nog steeds kunnen we het niet helemaal bevatten. Ook de oncoloog niet die ons al helemaal aan het voorbereiden was op de komende chemokuren. Het was allemaal niet nodig....

Niet alleen het mooie nieuws wil ik jullie meegeven maar ook de kracht om door te zetten en nooit je hoop te verliezen. Ik heb er van geleerd!!

Blijft nu alleen haar schildklierpobleem over. Haar laatste waarde was 6,45 waar die tussen de 10 en 50 moet zitten. Volgende week weer prikken en het ergste wat kan gebeuren is dat hij is gezakt. Mocht dat zo zijn dan moet Guus iedere dag van die lekkere leverworst met een tabletje...Tja wie maakt zich dan zorgen ;-)

Ons huishouden gaat nu langzamerhand weer wat op orde komen. Tatum is na thuiskomst van Guus enorm lastig aan het doen. Poept en plast op alle denkbare plekken. Gevoelsmatig denk ik dat ik er weinig aandacht aan moet schenken en ze krijgt volop positieve aandacht. Ook voor haar is het natuurlijk erg vreemd geweest en heeft ook veel vreemde luchtjes moeten snuiven. Ik heb geduld.

Ik heb mijn gezinnetje nog bij me en daar ben ik zo ongelooflijk dankbaar voor!

Heel veel liefs en een dikke zoen voor iedereen die zo heeft meegeleefd...

Renate (en Guus)
Gebruikersavatar
sam
Poema
Poema
Berichten: 212
Lid geworden op: 04 mar 2003 15:23
Locatie: Leiden

Bericht door sam »

:pdtleb: Wauw Renate, wat een ontzettend goed nieuws zeg!!!!
Ik was eigenlijk bang dat we slecht nieuws zouden horen bij een volgend bericht, maar het is dus het tegenovergestelde! Jeetje wat een opluchting zeg!

En ik kan me voorstellen dat Tatum wat van haar slagje is. Er is de laatste maanden zo veel gebeurd en zo veel onrust geweest. hopelijk komt ze snel weer tot rust.

Hoe is Guus eronder? Geen sfinxje meer? ;-)

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Live your dreams (except that one about being eaten by a giant spider) :pdtpauk:
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Oh Renate, wat goed! Ik werd al bang omdat we niets meer van je hoorden. ;-)
Wat een opluchting moet dit zijn voor jullie zeg, eindelijk dat lichtje! Geniet maar lekker van je katten. :kissykissy:
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Pfffffff........ ik had hetzelfde! Het bleef zo stilletjes :???: .

Meid, wat ben ik blij voor jullie en voor Guus! Ik ga je er gewoon mee feliciteren :-P .

Je houdt ons toch nog wel op de hoogte? :please:

Dikke zoen voor jullie!
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 457
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

Ik was ook al bang voor slecht nieuws, maar dit is juist goed nieuws gelukkig!

Nu de schildklierwaardes op peil krijgen dus en dan moet het helemaal de goede kant op gaan begrijp ik?

Ik hoop het voor jullie!

Tatum zal inderdaad wel van slag zijn, alles is vreemd, Guus die dan opeens weg is, en er weer, met alle geuren en kleuren van dien..
Maar zal vast en zeker goedkomen.
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Jeeeeehhhh! Ik ben echt heel blij voor jullie 8-) :grin:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 643
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Wat ben ik blij dit te lezen!! :pdtleb: Geweldig!!! Ik was ook wel een beetje bezorgd omdat we al zolang niets meer hadden gehoord!! Wil je ons nooooooit meer zo ongerust maken ;-)
Dikke knuffels voor je schatten!!
Gebruikersavatar
Rebbe
Poema
Poema
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2005 17:44
Locatie: Brabant

Bericht door Rebbe »

Ik zal jullie nooit meer zo in het ongewisse laten!! Ben alleen echt alle dagen in de weer geweest. Bellen met gent, naar Gent rijden, naar onze eigen dierenarts en we hadden ook al gesprekken gevoerd en informatie gehaald bij DA in Nederland die ook de chemokuur zou kunnen uitvoeren.

Het was dus echt een achtbaan waar je in terecht komt en waar je niet zomaar uit kunt stappen. Heb steeds zoveel mogelijk rust proberen te creeeren thuis om toch alles zo normaal mogelijk te laten verlopen.

Ik had jullie inderdaad op de hoogte moeten houden, ben erg egoistisch geweest en alleen aan de thuissituatie gedacht. Maar die aandacht had het ook wel nodig.

Wil een ieder wel meegeven dat het dus kan....ook al heb je nog zo weinig hoop...er kan altijd een oplossing of uitweg zijn....moed houden!!

Dikke kus Renate
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 457
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

Renate dat mag je niet zeggen hoor! :enaughty:
het is logisch dat je daar mee bezig bent en niet hier telkens komt posten hoe t gaat. Dit zou een ander ook doen, dus geen verontschuldigingen :wink:

We zijn allang blij dat alles goed is, en je weer je neus laat zien :grin:
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1271
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Joh daar hoef je je verontschuldiging toch niet voor aan te bieden! Het is alleen maar logisch dat je al je aandacht aan je thuissituatie hebt gegeven.
Ik ben wel ontzettend blij dat jullie bij die 10 procent zitten, zo zie je maar hoe klein de kans ook is, er is altijd hoop!
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
patricia
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jun 2005 13:59
Locatie: hoofddorp

Bericht door patricia »

hey wijffie oo wat heerlijk om te horen, na al die ongerustheid en zo'n rottijd ,ben helemaal blij voor,
en het is niet egoistisch hoor dat heeft op zo'n moment voorang en je moet ook aan jezelf denken.
meid geniet ervan dat ze allemaal weer bij je zijn.

dikke knuffel
patricia
nog twee weekjes en dan in ondertrouw op 25 oktober :)
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 426
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Lieve renate,

Wat een goed nieuws :grin: :grin: , ikke ben blij voor jullie...

En het mag gezegd, ik vind jouw een fantastische kattenmama, er zijn er niet veel denk ik die dit voor hun dier zouden overhebben, of zolang zouden doorgaan...inderdaad, soms loont het om de moed niet op te geven.
Geef je twee lieverds maar een dikke knuffel van mij, en voor jouw een dikke zoen :kissykissy:
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 643
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Renate, ik heb niet voor niets een knipoog achter mijn berichtje gezet ;-)
We begrijpen allemaal dat het voor jullie een ontzettende drukke tijd is geweest!! Ik ben echt ontzettend blij dat het alle moeite dubbel en dwars waard is geweest!! Dikke pluim voor jullie!!!
Gesloten