Kat aait terug

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Black Bandits
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jul 2005 14:47
Locatie: Arnhem

Bericht door Black Bandits »

Het enige wat Nero met z'n pootjes doet in de buurt van een gezicht, is de sigaret van m'n vriend uit z'n mond slaan. Een erg goede manier om van het roken af te komen :twisted:
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Vooral Magic doet dit bij mij, dan ligt ze in babyhouding bij me te kroelen en dan kijkt ze me heel schattig aan en legt ze haar pootje op mijn neus en als ik dan met mijn gezicht dichterbij kom, geeft ze kopjes.

Ook als ik haar aan het aaien ben, dan pakt ze met beide pootjes mijn hand vast en gaat ze er aan likken :-P

Snoopy heeft weer iets nieuws! Die pakt mijn vinger en maakt die nat en gaat dan met mijn vinger z'n koppie wassen, haha, dan smelt ik echt weg, vind ik zo lief!!!!!
Gebruikersavatar
Sophie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jan 2006 11:09
Locatie: België

Bericht door Sophie »

Hee! Zo lief! Marie doet dat niet bij mij. (Mijn wang strelen en dergelijke) Wat ze wel soms doet is als ik in de zetel zit, eens met haar neusje tegen mijn wang duwen, en dan legt ze zich op mijn schoot. Vreemd hoor, maar wel lief. ;) En mijn vingers kan ze ook soms likken alsof haar leven ervan af hangt. ^-^
Gebruikersavatar
Loontje
Poema
Poema
Berichten: 393
Lid geworden op: 11 jun 2004 19:48
Locatie: Hoorn

Bericht door Loontje »

Rosie doet dit bij mij als we gaan slapen :grin:

Ze gaat dan altijd op mijn buik liggen, en als ik haar dan aai, steekt ze haar pootje uit en drukt die tegen mijn wang.

En zo vallen we in slaap :lol:
Groetjes,
Ilona

En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra :grin:
Gebruikersavatar
veronikske
Panter
Panter
Berichten: 423
Lid geworden op: 10 sep 2005 14:02
Locatie: Belgie-limburg

Bericht door veronikske »

Hier is het Wannes die het doet. Gemiddeld twee keer per week heeft hij er nood aan, ik noem het "vrijen". Het is zo een gek gedoe, hij springt dan op mijn schoot, en wringt zich in allerlei bochten om mij kopjes te geven, hij wrijft tegen mijn gezicht, likt mijn gezicht, en produceert ondertussen een geweldig gezang.
Als ik er "kalm" onder blijf, d.w.z. niet of nauwelijks op reageer, dan stopt hij vrij snel, maar als ik inga op zijn "avances", door tegen hem te praten, en hem te aaien, en hem kopjes en kusjes terug te geven.....dan....dan geraakt meneer in extase, en soms loopt de kwijl dan uit z'n bekkie :grin: , na zo'n "vrijpartij" ligt hij altijd gelukzalig te snurken op mijn schoot.

Ik had het al eens vertelt tegen mijn mama en zus, maar ze hadden zoiets van " ja, dat doet elke kat weleens", tot ze het een keer gezien hadden, toen keken ze wel even anders...dit hadden ze nog nooit gezien ! Het is zo "raar" wat Wannes dan doet, had er zelf nog niet van gehoord, vandaar dat ik het "vrijen " noem.... :lol: :lol:

liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Heel herkenbaar dit! Amy aait mij ook regelmatig in mn gezicht of op mn arm. Maar als ze echt wanhopig is voor aandacht, dan gaat ze mn neus bekrabben :shock: Gelukkig maar heel zachtjes hoor!
Gebruikersavatar
caroline
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 aug 2005 10:55
Locatie: rotterdam
Contacteer:

hihi mijn heren liefkozen ook!

Bericht door caroline »

:lol: Geloof dat we allemaal erg gelukkig mogen zijn met van die katten die ons zo liefhebben!
Pluis, die nog niet zo lang bij mij is, vindt het af en toe heerlijk om mijn hand te liggen wanneer we aan het kroelen zijn.
Tja Jack is een geval apart! Soms zijn we zo lekker aan het knuffelen dat ie een beetje scheel gaat kijken en aan mijn oorlel gaat sabbelen (net alsof hij bij zijn moeder aan het zogen is). Verder kwijlt hij ook regelmatig tijdens een goede kroelpartij. Weet niet of het misschien komt omdat ik hem al vanaf zijn geboorte heb en hem destijds zelf (bij)gevoederd heb dat hij mij als de grote moederpoes ziet? :oops: :-P
Anyway, mij hoor je absoluut niet klagen! Het maakt mij alleen maar blijer 2 van die liefkozende heren!!!
Tip van de dag: lach, lach, lach!
Gebruikersavatar
Bomac
Huiskat
Huiskat
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 mei 2005 15:33

Bericht door Bomac »

Ik zal het je nog sterker vertellen....

Elke ochtend om 07.30 legt een van mijn kanjers, Bo, zijn pootje op mijn gezicht ( terwijl ik nog lig te slapen) en zegt heel zacht in mijn oor...miauw...

of te wel:

OPSTAAAN.....ik wil AANDACHT!!!!!!!!!!!!!!

:grin:
MIAAUUWWW!!! Bo & Mac
Gebruikersavatar
mootje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 jan 2006 23:07
Locatie: rotterdam

Bericht door mootje »

mijnkleine hield me ook altijd vast en sliep s'avond altijd in mijn nek
en ging dan met haar koppie onder mijn oor en dan helemaal in mijn haar liggen, en ging ze soms met haar pootjes zo stampen in mijn nek dat is net of je gemasserd word heerlijk.....
en dan heel hard knorren, ik sliep zo......
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Mijn Amy denkt ook terug te aaien, alleen gaat ze dan aan mijn neus zitten krabben!! Juist ja, omdat ze wakker is en eten wil...
Als we knuffelen aait ze me wel terug. En Xena is een machine.. mijn persoonlijke wekken! :lol:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Lief 8-)
Freule lokt vooral het bezoek op deze manier naar zich toe." Kom," roept ze met haar pootje "en aaien graag" Ze wil weleens te ver gaan en ook een lichte beschadiging na laten.

Boes is van de flieberekwijlemans :icon_shifty: Hij vindt het heerlijk lekker geaaid te worden. Ik moet dan wel weer iets droogs aantrekken ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 959
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

Freule is daar inderdaad heel fanatiek in :D Maar dat is zo schattig!!
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Kattenbella schreef:Lief 8-)
Freule lokt vooral het bezoek op deze manier naar zich toe." Kom," roept ze met haar pootje "en aaien graag" Ze wil weleens te ver gaan en ook een lichte beschadiging na laten.

Boes is van de flieberekwijlemans :icon_shifty: Hij vindt het heerlijk lekker geaaid te worden. Ik moet dan wel weer iets droogs aantrekken ;-)
Bella! Ik ben al zwaar verliefd op freule, en na deze info al helemaal!!! Zal ik eens komen catsitten :eangel: ?
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Welkom hoor :grin:

Afbeelding

Hier is ze op haar vaste plek met Almar en Elise :grin:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Elvisa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 02 jan 2006 14:54
Locatie: Tilburg

Bericht door Elvisa »

Nelly zet haar pootje om mijn nek als ik haar vasthou. Net omhelzen. Echt zo schattig en lief, en zij is pas 8 maanden oud, was erg bang toen we haar uit de asiel hadden (nu 1.5 maand). We hadden nooit verwacht dat ze zo lief zou zijn omdat ze erg bang was (ze was namelijk op straat gevonden).
Gesloten