Apporteren jullie katten ook?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
heidinuyten
Huiskat
Huiskat
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 jul 2009 17:19
Locatie: Noord-Brabant

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door heidinuyten »

Hoi,


Mijn mickey doet het ook, meestal met een muisje, tot die onder de bank komt te liggen.
Dan wil ze dat ik em eronder vandaan haal voor haar.
Verwend of niet haha.

En ook beautey heeft een ritueel.
Die gaat met een stuiterballetje door de kamer rennen.
Dan pakt ze em op, gaat em in de drinkbak van de hond doen, en vist deze er met haar pootjes uit.
Dan gaat het weer van voor af aan verder, wel grappig om te zien, kleine waterrat.


grtz
Lightning!
Gebruikersavatar
belinda-agterbosch
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2009 13:22
Locatie: twente

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door belinda-agterbosch »

grappig he?aura van 13 deed dit vroeger ook altijd(met propjes papier).maar naarmate ze ouder werd verloor ze haar intresse hierin.
the oldtimers
Gebruikersavatar
bon-jettie
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2010 11:39

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door bon-jettie »

Hi :edance:
Sophietje en Floortje zijn 2 zusjes waarvan alleen Sophie apporteert.
We hebben haar dat nooit geleerd,ze deed het uit haar zelf.
Floortje is een luie kat,zij is ook 2 x zo dik en groter. :esick:
Ze komen wel uit een nestje waarvan de moeder bevriend was met een hond die apporteerde,
vandaar mischien . :?:
Wel vreemd de éne wel en de andere niet,terwijl ze uit het zelfde nestje komen.
kattegroetjes van mij.
Cynt76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 okt 2010 13:22
Locatie: Groningen

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door Cynt76 »

Jussi begon er gisteren ook mee. Had een propje papier te pakken en bracht het steeds weer terug. Pippa (zusje) doet het niet....

Zo schattig. Laat ook eventjes weten dat het propje er weer ligt en weggegooid kan worden... :lol:
angelsan89
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2010 01:04

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door angelsan89 »

mijn jongste kat zazoo doet het.. Dan komt hij naat je toegerend met zijn muisje en die dropt hij naar je neer.. Dan gaat hij je aanstaren en als je niet snel genoeg reageert gaat hij miauwen...alsof hij wel zeggen..komt er nog wat van...
als her het muisje dan hebt weggegooid rent hij er als een bezetene achterna om het vervolgens weer overnieuw te doen...geniaal.. Hij vind het ook geweldig als je een balletje tegen de muur stuitert... Dan probeert, hij hem te pakken, maar aks her hem dan last vallen zodat hij hem kan pakken kijkt hij jeaam van... Maar dat pas niet de bedoeling.. En als je stopt gaat ie zeuren dat ie niet wil dat je stopt...
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Apporteren jullie katten ook?

Bericht door nellebel »

Onze FLippie apporteerd ook. het liefst met van die rammlemuisjes. Ze legt de muis zelfs in je hand als het te lang duurt voordat je hem weer wegschiet. Haar favoriete plek is op bed. Zodra we naar bed gaan loopt ze meteen mee. Even later verdwijnt ze naar beneden om meteen terug te komen met haar muisje.
Een enkele keer verdwijnt er zo wel eens een muis onder de kast. Als ik haar een muisje gooi, of als ik met mijn neus onder de kast zit (zij zit langs me mee te kijken onder de kast) om muisjes eronder te halen, vind ze het geweldig om deze er weer onder te gooien. Vooral op mijn buik onder de kast is leuk. DAn springt ze op me en krijg ik koppies en likjes.
Nou heb ik haar gisteren betrapt. Sjefke had een muisje onder de kast gegooid en kroop er onder de kast achteraan. Ineens zie ik Flippie er ook onder duiken. troela, ze kan gewoon zelf onder de kast, maar laat het liever mij doen. Toch wel slim van der.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie