Apporteren jullie katten ook?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Mysmick
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mar 2004 19:09
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Mysmick »

Onze Misty doet het ook met haar muisje haha (het is een groene het ze is er helemaal wild van)
als we op bed liggen dan komt ze er aan met het muisje mauwt erbij en legt hem bij mij op bed neer, dan gooi ik hem weg de trap naar beneden en dan gaat ze er achteraan en brengt het weer naar mij toe dit doen we dan een aantal keer en dan heeft ze erg genoeg van! Wel leuk hoor.

Linda
Liefs Linda en haar vriendjes Mickey, Misty en Simba
Gebruikersavatar
miekje
Lynx
Lynx
Berichten: 100
Lid geworden op: 07 sep 2004 13:49
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door miekje »

JAA! Luna kan gedeeltelijk aporteren. Eigenlijk is het gewoon meer voetballen.
Als ik de pingpongbal naar haar toe rol, dan geeft ze em een tik in mijn richting. Als ik het weer doe, geeft ze em weer een tik. Zo gaat dat dus door! :grin:
Gedeeltelijk aporteren dus :wink:
:pdtmat: Gone with the wind
Gebruikersavatar
Anke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jul 2004 14:59
Locatie: Deurne

Bericht door Anke »

Amy doet het ook, hartstikke leuk is dat, ze kan er uuuuren mee door gaan en wil ook 's nachts. Dan lig je te slapen maakt ze je wakker en dan staat ze daar met een speeltje in haar bekkie. Ze slapen niet elke nacht bij ons gelukkig :wink:
Gebruikersavatar
miekje
Lynx
Lynx
Berichten: 100
Lid geworden op: 07 sep 2004 13:49
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door miekje »

Ik heb nog heel wat satehprikkers over Brenda! Ik zal strax een kijken of ik een doeltje kan fixen :razz:

Vind het wel erg grappig dat ze het doet... Meestal is het na een keer of tien wel beu hoor, maar ze doet het wel! :grin:
:pdtmat: Gone with the wind
Gebruikersavatar
Meikevertje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 okt 2004 23:03
Locatie: oldenzaal

Bericht door Meikevertje »

Mijn Loekie doet ook apporteren....vroeger deed ze met balletje,...en sokje en met dat sokje doet ze nog steeds,...maar ook met wattenstaafje,..die heb ik inmiddels afgeleerd met wattenstaafje,...omdat ik bang ben voor ongelukje,...en daarom heb ik liever met balletje of sokje,....maar nu is Loekie al 12 jaar en daar heeft ze geen zin meer in.

dat sokje doet ze nog af en toe .
Ik hou heel veel van katten
Gebruikersavatar
Iet
Huiskat
Huiskat
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 apr 2004 21:01
Locatie: Wijchen

Bericht door Iet »

Ik weet niet of ik het apporteren kan noemen, maar Chanel legt wel eens een muisje bij onze voeten neer. Dan gooi ik die meestal weg in de hoop dat ze 'm weer brengt. Meestal doet ze dat niet, maar af en toen wel. Denk meer dat het haar manier is van aandacht vragen of een cadeautje brengen. Ze vind het ook erg leuk om vanalles in schoenen te stoppen: van een muisje tot een stukje papier. Laast vond ik ook een reepje krant in een bloembak. Ja, ze ruimt alles netjes mee op. We moeten 5 muizen hebben en twee balletjes, maar ik kan nog maar twee muizen vinden..?
Alleen zijn die twee muizen de ene keer grijs en de andere keer opeens roze :wink:
My cat isn't spoiled, I'm just well trained.
Gebruikersavatar
Loontje
Poema
Poema
Berichten: 393
Lid geworden op: 11 jun 2004 19:48
Locatie: Hoorn

Bericht door Loontje »

Lady en Lana laten mij de laatste tijd aporteren :shock:
Echt waar! Al hun speeltjes slaan ze onder het dressoir en dan komen
ze hard mauwend naar me toe. Dan moet ik de groene plumeau pakken (die vinden ze leuk :???: ) en ze er onder vandaan halen.
En binnen 3 minuten liggen ze er weer allemaal onder, en begint het
weer opnieuw :lol:
Groetjes,
Ilona

En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra :grin:
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Loontje@21 schreef:Lady en Lana laten mij de laatste tijd aporteren :shock:
Echt waar! Al hun speeltjes slaan ze onder het dressoir en dan komen
ze hard mauwend naar me toe. Dan moet ik de groene plumeau pakken (die vinden ze leuk :???: ) en ze er onder vandaan halen.
En binnen 3 minuten liggen ze er weer allemaal onder, en begint het
weer opnieuw :lol:
Kijk dat komt mij tenminste bekend voor! :lol: Ze staan dan inderdaad met ze alle onder die kast te turen en te mauwen net zo lang tot wij de muizen of ballen er onderuit halen :cool:
Xandor heeft het trouwens wel een tijdje gedaan, maar tegenwoordig speelt hij niet zo veel meer.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
naomie120
Lynx
Lynx
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 aug 2004 12:38
Locatie: amsterdam

Bericht door naomie120 »

Iet schreef:Ze vind het ook erg leuk om vanalles in schoenen te stoppen: van een muisje tot een stukje papier. Laast vond ik ook een reepje krant in een bloembak. Ja, ze ruimt alles netjes mee op. We moeten 5 muizen hebben en twee balletjes, maar ik kan nog maar twee muizen vinden..?
Alleen zijn die twee muizen de ene keer grijs en de andere keer opeens roze :wink:
Herkenbaar! Puk stopt van alles in schoenen (kijk maar eens in z'n fotoalmbum)! We hebben in de meterkast heel veel schoenen staan, in die schoenen en er tussenin liggen altijd wel een paar speeltjes of een propje papier. Ook neemt ie, als ie bijvoorbeeld een nieuwe muis krijgt (ze raken altijd gauw kwijt), die gelijk mee naar buiten. Net alsof ie m aan z'n vriendjes gaat laten zien! Soms neemt ie m weer mee terug, dan is het muisje bruin van de modder. Vaak genoeg laat ie m ook gewoon buiten liggen. Ik denk dat, als ik de tuin in de lente ga opruimen, ik er toch zeker 5 uit de bosjes ga halen!
Anonymous

Poes vindt de nieuwe kat niet leuk

Bericht door Anonymous »

Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en ik vind het leuk jullie verhalen te lezen. Wij hebben nu een half jaar een poes. Die apporteert inderdaad ook.
Echter hebben we sinds maandag een kat erbij. Dat gaat dus niet goed.... Ze vechten en de poes blaast zich een ongeluk. Hoe lang duurt het voordat ze (eventueel) vriendjes worden?

Groetjes Marloes
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Jerry brengt zijn muisje voor mijn voeten en ik moet het weggooien en steeds weer hetzelfde.
Dit is toch apporteren? :shock:
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
alma
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 01 dec 2004 21:14
Locatie: Heerlen

Bericht door alma »

Wij hebben 2 poezen die apporteren. Shanna en Cosmo.Ik maak
kleine balletjes van haakkatoen, voor Cosmo moet ik ze de trap
opgooien en Shanna maakt het niet veel uit die rent er overal achteraan en brengt het terug.Het is inderdaad een heel leuk gezicht. :smile:
Ennehhh het houdt je bezig.Het probleem is alleen de balletjes verdwijnen altijd en ik vind ze niet meer terug. Moet ik weer nieuwe maken.
Alma :grin:
De poezen,Ashley,Shanna,Pearley,Zenith,
Cosmo en Griffin en Landseer E.C.T. Caya
Gebruikersavatar
Ilse
Huiskat
Huiskat
Berichten: 70
Lid geworden op: 23 jan 2005 00:27
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Beertje van ons doet het ook al van kleins af aan.
Met het dopje van de kattenmelk van Felix.
Dat is zijn speeltje daar speelt hij al mee toen hij klein was.
Hij komt op je schoot, legt zijn dopje neer op je been en als je niet snel genoeg weggooid gaat hij miauwen. Echt een ontzettend leuk gezicht.
En komt keer op keer het op je schoot weer terug brengen.
Als je zegt tegen hem "Beertje waar is je dopje" Gaat hij ook gelijk zoeken. Zo lief is dat.
Kopje van Mistey, Tijgertje, Calito, Beertje, Rexje, Mickey en Simba

http://www.catshelter-marmaris.mijnkat.nl
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Ik weet wel dat de poes van mijn zus het doet, erg komisch, gewoon met alles waar ze ook mee speelt aporteert ze ook.. leuk spelletje :)
Gebruikersavatar
sabine
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 aug 2003 21:50
Locatie: panningen nrd. limboland

Bericht door sabine »

onze tom brengt ook geregeld dingetjes terug, vooral punaises! hij haalt ze zelfs al van het prikbord af!
eerst speelt hij ermee en vervolgens komt hij ze brengen.
hij doet er uiterst voorzichtig mee net of hij weet dat zo'n stom ding zo zijn keel kan in schieten!hij speelt dan ook onder toezicht ermee.
spijkers vind die ook super!!
groeten uit limboland van sabine richard en onze katten, rat en konijn.
______________________________________
honden hebben een baasje, katten hebben personeel.....
Plaats reactie