2 kittens in huis.

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Anonymous

2 kittens in huis.

Bericht door Anonymous »

Hallo, mijn eerste berichtje op dit forum (maar heb er al heel wat informatie afgehaald!)

Sinds gisteravond heb ik 2 kittens (katers) in huis. Ik heb ze bij de dierenambulance opgehaald. Bert (zwart met een half wit neusje) was enorm speels en levendig, Ernie (tijgerstreep) juist wat schuwtjes. Kom ik thuis aan met die twee blijken de rollen opeens omgedraaid! Ernie loopt me al de hele dag achterna en laat geen kans voorbij gaan om het liefst bovenop me te kruipen om te knuffelen terwijl Bert het allemaal een beetje aanziet maar ook al los komt.

Nu heb ik een vraagje: Ik heb een waterbed en de kittens vannacht op mijn slaapkamer laten slapen. Ik had me al voorbereid op een lange onrustige nacht maar dat pakte heel anders uit. Ze gingen beiden lief tegen elkaar aan slapen op de grond naast het bed (boven op mijn vieze sokken haha) en alleen om 7 uur vanmorgen heb ik even wat gemiauw gehoord. Tot half elf vanmorgen heb ik geen kind aan ze gehad, en heb ze zelfs wakker moeten maken omdat ze er volgens mij anders nu nog lagen haha.

Maar de vraag is dus: is het verstandig om de kittens bij mij op het waterbed te laten of moet dat echt verboden terrein worden?
Gebruikersavatar
ramses
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 jun 2003 18:46
Locatie: nieuwegein

Bericht door ramses »

het kan geen kwaad voor je waterbed hoor...bij gaat dat goed met 4 katten..ik knip wel de nagels af en toe voor de zekerheid...als je bang bent dat je bed lek gaat dan moet je zeker die nagels knippen....
Een koppie van Ramses,Amun,Shakira en Amr...
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!
Wij hebben ook vier katten en een waterbed en dat gaat tot nu toe helemaal prima! Ik knip de nagels niet, dat durf ik niet :oops: , maar het geeft totaal geen problemen.
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Loontje
Poema
Poema
Berichten: 393
Lid geworden op: 11 jun 2004 19:48
Locatie: Hoorn

Bericht door Loontje »

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinsten :grin:

Een waterbed heeft toch een heel dikke hoes? Daar komen ze volgens mij niet zo snel door heen met hun nagels.

Ik knip ze ook niet, vinnik eng :sad:
Groetjes,
Ilona

En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra :grin:
Gebruikersavatar
Anke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jul 2004 14:59
Locatie: Deurne

Bericht door Anke »

Nee dan moeten ze wel heel hard krabben, tis toch van dat dikke stugge kunststof? Als je er een deken of dekbed overheen legt kan er niet veel gebeuren denk ik.
Mensen ellende is erg. Dieren ellende nog erger, het wordt veroorzaakt door ellendige mensen!
Anonymous

Bericht door Anonymous »

ik heb toch maar besloten om ze niet op het bed te laten. In de meeste gevallen zal het ongetwijfeld goed gaan, maar die nageltjes zijn toch wel enorm scherp. En daarnaast weet ik ook niet zeker of ik ze uit hygienische redenen wel in mijn bed wil. Ik heb al moeite met mijn eigen lange haren namelijk!

Dus beter van jongs afaan afleren, dan het nu toelaten en er later op terugkomen.
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

timmetje schreef:Dus beter van jongs afaan afleren, dan het nu toelaten en er later op terugkomen.
Daar heb je helemaal gelijk in!
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gesloten