Kitten 9,5 maand met vlagen heel rustig en niet willen spelen met mij

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Veertje1992
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 aug 2021 18:34

Kitten 9,5 maand met vlagen heel rustig en niet willen spelen met mij

Bericht door Veertje1992 »

Hallo ik heb een 9,5 maand oude kater genaamd truffel.. hij is samen met zijn 5,5 maand oude broertje risotto.. truffel is gecastreerd toen hij bijna 6 maanden was.. en risotto word binnenkort geholpen ze kunnen leuk samen spelen(stoeien om de beurt elkaar na zitten) truffel vind het fantastisch om achter snoepjes aan te jagen.. maar na 19 februari (de dag dat er 2 keer een carnavals optocht langs mijn woning kwam) gedraagt hij zich anders hij eet goed poept en plast goed speelt gewoon met risotto achter snoepjes aan jagen wil hij gewoon maar normaal spelen wil hij nauwelijks nog maar.. echt bij me liggen komt hij ook niet meer hij lag voor heen altijd bij me waar ik ook was.. ik heb het al besproken met de dierenarts en zij zeggen dat dit een combinatie is van een reactie op het harde muziek vd carnavals optocht en puberteit(ik wist niet dat gecastreerde katten als nog in de puberteit komen) wat zou dit volgens jullie nog meer kunnen zijn of hebben jullie tips? Ik merk dat ik me er best wel druk om maak en gelijk denk dat er iets ergs is met hem.

Groetjes vera
Plaats reactie