Mijn kitten wil dat haar verstopte nieuwe speeltje vind

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Cherry_en_Peach
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2022 18:28

Mijn kitten wil dat haar verstopte nieuwe speeltje vind

Bericht door Cherry_en_Peach »

Vandaag heb ik ze een zelfbewegende bal gegeven die een kikker geluid maakt. Beiden waren meteen verliefd op het speeltje. In het moment dat Peach mij afleidt heeft Cherry het nieuwe speeltje verstopt. Nu zit Peach de hele tijd te janken om het speeltje. Ik kan het niet vinden. Niet onder de bank, niet onder de tafel, in de doos, onder het speelkleed, de mand, voer/waterbak, e.d.. Heeft iemand ideeën waar Cherry het speeltje kan hebben verstopt?
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1693
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Mijn kitten wil dat haar verstopte nieuwe speeltje vind

Bericht door Asse-Poes »

Op je buik op de grond gaan liggen en per (centi)meter de vloer afspeuren.
Als Bellow speelgoed ergens onder gemept heeft, waar hij zelf niet bij kan, gaat hij demonstratief voor die plek zitten.
Ik hoop voor je dat Cherry de bal niet meegenomen heeft buiten de kamer waar jullie speelden. Dan ben je nog wel even zoet...
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5146
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Mijn kitten wil dat haar verstopte nieuwe speeltje vind

Bericht door Synemios »

:lol:
Ik ken die balletjes die vinden ze hier ook heel leuk.
Daarom heb ik er altijd minstens 2, en van kattenveertjes heb ik echt veel want anders lig ik de halve dag op de grond of moet ik steeds op zoek naar verstopplekje ;-)

Kijk eens in schoenen of achter kussens, of onder dekbedden dat doen ze hier ook nog wel eens.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie