Gelukkig leven voor een binnenkat

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Kittenfan_2022
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2022 15:18

Re: Gelukkig leven voor een binnenkat

Bericht door Kittenfan_2022 »

Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties. Heb ben via de website verhuisdieren lieve baasjes gevonden voor Luna. Mp is inderdaad niet altijd te vertrouwen. Deze website is wat dat betreft beter. Deze mensen zijn echte kattenliefhebbers met het huis geschikt voor de kat en eromheen ook. Luna krijgt een lief maatje en ze hebben ook een oudere poes die meer van rust houdt. Moet zeggen dat ik even hoofdpijn heb van het huilen. Kan zeggen dat het enorm veel pijn doet 🥺 Wij zullen haar erg missen maar zijn blij dat deze lieve mensen haar overnemen. We hebben ook gefacetimet. Dochter is er wel kapot van 😢 ik heb een beetje hoofdpijn 😊 ik reageer zsm op jullie berichtjes. Erg leerzaam en fijn om ervaringen te lezen. Helaas was een tweede kitten geen optie. Diep in mn hart had ik dat het liefst 🤭 maar voorlopig zowiezo niet. Wat een emoties komen er bij herplaatsing of ervaren wij dat zo 😅
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Gelukkig leven voor een binnenkat

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte met deze moedige en zeer liefdevolle beslissing

Ik hoop dat de herplaatsing soepeltjes verloopt en ook dat Luna goede maatjes wordt met de poes aldaar
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie