Problemen met jonge kat

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Kittenfan_2022
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2022 15:18

Re: Problemen met jonge kat

Bericht door Kittenfan_2022 »

Chorridepoes hoe gaat het nu met je kitten. Ik lees je topic mee 😊 wij hebben ook een kitten van 19-10-2021 ze is dus rond de 5 maanden. Ook ik dacht me goed te hebben geïnformeerd maar miste veel info. Ik lees hier vooral dat je kittens niet alleen moet nemen. Dit zou ik dus ook niet overdoen.

Maar ik snap dat je maar 1 kitten hebt, dit hebben wij ook. En laten we eerlijk zijn sommige gedragingen zijn niet altijd even leuk maar ze willen inderdaad graag spelen. Al moet ik zeggen dat het mij ook niet leuk lijkt als ze op het aanrecht springt etc. Onze kitten doet dit gelukkig niet maar springt wel op de banken en eettafel..

Ik lees hele goede tips en lees ook dat je hiermee aan de slag gaat. Ik hoop
Dat jullie kitten haar draai heeft gevonden bij jullie. Die van ons is stukken rustiger en was eerst erg speels. Nu wilt ze nog steeds graag spelen maar niet meer zo als eerst. Ik lees graag mee
Kittenfan_2022
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2022 15:18

Re: Problemen met jonge kat

Bericht door Kittenfan_2022 »

nellebel schreef: 23 feb 2022 13:26 toen ik door omstandigheden (katje met besmettelijke ziekte) maar 1 katje had, bond ik ook vaker een lang koord om mijn middel of broekriem met daaraan een speelmuis of wat dan ook. zo kon ik mijn dingen doen en mijn flippie had de grootste lol want bij elke beweging die ik maakte bewoog die muis natuurlijk ook. pas wel op wat voor koord je pakt. ze moet zich er niet aan snijden.
Wat creatief en leuk bedacht! Kan hier hele goede tips vandaan halen 😻
chorridepoes
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2022 21:29

Re: Problemen met jonge kat

Bericht door chorridepoes »

Kittenfan_2022 schreef: 25 mar 2022 10:55 Chorridepoes hoe gaat het nu met je kitten. Ik lees je topic mee 😊 wij hebben ook een kitten van 19-10-2021 ze is dus rond de 5 maanden. Ook ik dacht me goed te hebben geïnformeerd maar miste veel info. Ik lees hier vooral dat je kittens niet alleen moet nemen. Dit zou ik dus ook niet overdoen.

Maar ik snap dat je maar 1 kitten hebt, dit hebben wij ook. En laten we eerlijk zijn sommige gedragingen zijn niet altijd even leuk maar ze willen inderdaad graag spelen. Al moet ik zeggen dat het mij ook niet leuk lijkt als ze op het aanrecht springt etc. Onze kitten doet dit gelukkig niet maar springt wel op de banken en eettafel..

Ik lees hele goede tips en lees ook dat je hiermee aan de slag gaat. Ik hoop
Dat jullie kitten haar draai heeft gevonden bij jullie. Die van ons is stukken rustiger en was eerst erg speels. Nu wilt ze nog steeds graag spelen maar niet meer zo als eerst. Ik lees graag mee
Sorry voor de late reactie! Chorri doet het nu heel goed. De tips hebben veel geholpen. Ook heeft ze nu een jonger zusje Dori. Dori heeft wel der dingetjes hele andere dingetjes ook dan Chorri. Dus die gaan we nu proberen op te lossen! :)
Plaats reactie