Blinde kat alleen thuis

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Mr_Morris
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2021 17:39

Blinde kat alleen thuis

Bericht door Mr_Morris »

Hi,

Ik ben nieuw op het forum en misschien staat er al een soortgelijk onderwerp - in dat geval wordt ik natuurlijk graag doorverwezen!

Binnenkort krijg ik een nieuwe schat, een blinde rescue kat van zo’n half jaar oud. Het zal voor de rest wel loslopen met rammel-, ritsel- en geurspeeltjes (en genoeg plankjes aan de muur, meneer schijnt een klimmer te zijn!) maar het lukt mij tot nu niet om alternatieve informatie te vinden over een ander belangrijk onderdeel uit een kattenleven: kattenTV. Als er even niet veel reuring thuis is kan de kat vaak lekker naar buiten kijken, maar ja, dat zit er in dit geval niet in. Kattenradio dan maar? Wat zouden katten fijn vinden om naar te luisteren en zou stimulerend werken in de afwezigheid van hun mens? Eventueel natuurlijk met een tijdschakelaar, kan mij voorstellen dat continu achtergrond geluid rondom irritant is. Ik hoor het graag van jullie, uiteraard ook als ik mij druk maak om niets :)
Gebruikersavatar
Geert
Lynx
Lynx
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 dec 2018 23:02

Re: Blinde kat alleen thuis

Bericht door Geert »

Misschien kan Fotokonijn je wel een paar tips aan de hand doen. Als ik mij goed herinner was Baily ook blind.
Anders eens PB-tje naar hem sturen.
Luna (07/2018), Aya (08/2018).
Minou (1983-2000), Witje (1999-2016), Sloeber (19??-2009), Mieke (2007-2018).
Mr_Morris
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2021 17:39

Re: Blinde kat alleen thuis

Bericht door Mr_Morris »

Dank! Ik ga hem opzoeken.
Plaats reactie