Kat kan niet uit tuin buren

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
mandyxx5
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2020 14:00

Kat kan niet uit tuin buren

Bericht door mandyxx5 »

Hoi allemaal,

Onze poes (2jaar oud, 1,5jaar bij ons) klimt wel eens op ons dak en springt in de tuin van buren naar beneden. We merken echter als ze daar in de tuin is, dat ze er niet meer uit komt. Ze zit uren daar ‘vast’ en ze had zichzelf laatst zelfs ondergeplast.. voor mijn gevoel zijn er in de tuin genoeg mogelijkheden voor haar om op te springen om uit de tuin te komen, maar het lijkt erop alsof ze dat niet durft?
We hebben geprobeerd te wachten en haar zelf het uit te zoeken, maar dat heeft niet tot succes geleid. Heeft iemand tips?
We hebben haar de mogelijkheid om op het dak te kunnen klimmen ontnomen de laatste tijd, nadat het laatst niet goed was gegaan, maar dan gaat ze meer naar de grote autoweg toe en lijkt ze minder gelukkig. Heeft iemand tips of dit ook meegemaakt?
kittentjes

Re: Kat kan niet uit tuin buren

Bericht door kittentjes »

Vervelend. Ik zou zeggen probeer haar in je eigen tuin te houden als dit mogelijk is. Kan je je tuin zo maken dat ze er niet uit kan dan is het opgelost. Is ook veiliger ivm die grote weg.


Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Plaats reactie