Mijn kat is een beetje gek maar ik vraag me toch iets af

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Esmalien
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2020 14:04

Mijn kat is een beetje gek maar ik vraag me toch iets af

Bericht door Esmalien »

Hoihoi ik heb een kitten van bijna n halfjaartje oud this een katertje en hij heet Appa ook hebben we wat later zijn zusje opgehaald genaamt momo. Zij heeft een soort staar op haar oogje en ziet iets minder maar nogsteeds is ze super lief wel wat verlegener dan appa want appa is een gekke uitbundige kat. Ik ben heel misschien in verwachting en ik vraag me dus af of mijn kat dit al voorspelt. Mijn kat is soms net een hond dan brengt ie een speeltje en dan springt ie voor me en dan gaat ie drentelen en gekke geluidjes maken tot ik het speeltje gooi eb dan rent ie er achter aan etc ook springt ie graag in de wasbak zodra ik de kraan aandoe en loopt graag de douche in als ol aan het douchen ben. En ze allebij lopen graag de douche in na het douchen ze zijn gek op water. Nu merk ik dat mijn kat heel beschermend doet als een soort waakhond

Vannacht lag die voor me buik enbij me hoofd en hij was fe hele tijr wakker elke x als er een geluidje was ergens dan ging die voor me zitten en als het weer wat isdan gaat ie kijken n komt ie weer terug hij was in het begin aanhankelijk maar al snel een stuk minder en kwam die eigenlijk echt af en toe bij ons hij is wel heel tam kan hem altind aaien en oppaken zelfs over znbuikje. Maar nu hij blijft maar bij me en kijken hoe het met me gaat en zo aanhankelijk dus ik vraag me dan af als ik zwanger ben(wat ik hopelijk morgen weet) zou die dat dan merken snachrs liggen ze ook alleen bij mij trouwens niet bij mn vriend.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Mijn kat is een beetje gek maar ik vraag me toch iets af

Bericht door Anne »

wat een bijzonder verhaal. Kunnen we je feliciteren?
Ik denk dat katten het wel door hebben als hun vrouwtje zwanger is
Lief dat je kat zo zorgzaam voor je is :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie