Hoe ga ik met de rouwverwerking bij kat om?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poezevrouwtje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 jun 2012 01:01

Hoe ga ik met de rouwverwerking bij kat om?

Bericht door Poezevrouwtje »

Gisteren avond is totaal onverwacht mijn lieve poes Pocahontas overleden. 😿😿

Wat ga ik haar erg missen ze was mijn slaapje van kleinste vanaf altijd lag op bed naast hoofdkussen te slapen.

Maar mijn vraag is hoe help ik mijn andere lieve kater Djooky door dit rouwproces heen.
Na het overlijden van mijn andere poes Dufie bleef hij samen achter met Pocahontas en hadden ze steun aan elkaar. Na is Djooky helemaal alleen zonder de vriendjes.

Hoe help ik hem die rouwproces door?😿😿
Bazinnetje van Dufie is maar 14jaar geworden. :cry: Djooky 18 jaar en Pocahontas 16 jaar is op 22 december 2019 overleden 😿😿
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9340
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe ga ik met de rouwverwerking bij kat om?

Bericht door castratenkoor »

Sterkte met het verlies van je lieve Pocahontas!

Djooky extra aandacht geven en goed opletten dat hij blijft eten, drinken, poepen, plassen. Sneu dat hij op zijn leeftijd nu alleen achter blijft. Ik hoop dat het goed met hem blijft gaan. Is heel wisselend hoe dieren daarmee omgaan.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Poezevrouwtje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 jun 2012 01:01

Re: Hoe ga ik met de rouwverwerking bij kat om?

Bericht door Poezevrouwtje »

castratenkoor schreef: 23 dec 2019 08:42 Sterkte met het verlies van je lieve Pocahontas!

Djooky extra aandacht geven en goed opletten dat hij blijft eten, drinken, poepen, plassen. Sneu dat hij op zijn leeftijd nu alleen achter blijft. Ik hoop dat het goed met hem blijft gaan. Is heel wisselend hoe dieren daarmee omgaan.
Dank je wel voor je lieve berichtje en steun. 💕💕

Djooky heeft op zij eigen manier afscheid van Pocahontas genomen. Hij dat tot nu toe zijn gewoon dagelijkse dingen.
Bazinnetje van Dufie is maar 14jaar geworden. :cry: Djooky 18 jaar en Pocahontas 16 jaar is op 22 december 2019 overleden 😿😿
Plaats reactie