Gedrag na bezoek dierenarts

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7658
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Gedrag na bezoek dierenarts

Bericht door Rik »

Ik weet hoe eng en frustrerend dat kan zijn, dat bij elkaar laten. Hier was het in januari eventjes helemaal verkeerd. Ze mogen bij mij in de afgesloten tuin en ik hoorde van boven in één keer een gegil, geblaas en gegrom. Yuna tegen Bono en Bono die weer reageerde. Blijkbaar was er een vreemde kat in de tuin geweest. En dan raken ze helemaal van de flos zodat ze ook zo tegen elkaar gaan beginnen. Gelukkig heeft dat maar 24 uur geduurd en omdat ze elkaar niet echt aanvlogen heb ik ze het onderling uit laten maken. Maar ik zat die 24 uur ook wel even in de rats, van "komt dat nog goed?".

Je moet ook een beetje de spanning kunnen lezen, in hoever ze zouden gaan. Ook niet makkelijk.

Als ze sinds donderdag gescheiden zijn dan kan ik me voorstellen dat er wel spanning is.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Cats007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 jul 2019 22:06

Re: Gedrag na bezoek dierenarts

Bericht door Cats007 »

Een hordeur wordt erg lastig. Heb wel een deur met glas ernaast. Daardoor zien ze elkaar nu soms ook.
Waarschijnlijk ben ik vooral het probleem nu. Omdat ik gespannen ben en het moeilijk los kan laten. Dat voelen zij natuurlijk ook.

Filmpje kan ik vanavond proberen. Ben aan het overwegen de therapeut vanavond te laten komen. En lasnover de-stress pillen. Ben niet van de pillen. Maar wellicht is het nu een optie.
Plaats reactie