krols

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
robbieas
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2017 13:42

krols

Bericht door robbieas »

hallo kattenliefhebbers,

ik heb misschien een hele aparte vraag maar ik kom er zelf niet uit.
ik heb zelf een kater die woont samen met nog 3 poezen waaronder zijn moeder. hij is nu ongeveer 4-5 maanden oud en elke keer als een van de poezen of de kat bij mij in de buurt komt word hij/zij krols. ik heb van mezelf een hele sterke lichaamsgeur alleen is dit echt mogelijk?

ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor de hulp
Gebruikersavatar
Kurgel
Poema
Poema
Berichten: 201
Lid geworden op: 07 mar 2017 11:20
Locatie: Utrecht

Re: krols

Bericht door Kurgel »

Worden ze echt krols of zijn ze gewoon super aanhankelijk ev vinden ze je erg lief. Een echt krolse kat heeft geen aandacht voor jou, steekt kont voortdurend in de lucht en mauwt klaaglijk. In you tube of google video krolse kat intoetsen en eens bekijken.. lijkt me vreemd dat ze van jou luchtje krols zouden worden...
Kim, Luna, (Bo, Stella ✝️), Zoe, Iris, Coco en Max
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =5&t=31511
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9333
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: krols

Bericht door castratenkoor »

Is de kater gecastreerd - ik zou dat zeker binnenkort laten doen. Je wilt niet dat hij zijn moeder dekt, of de andere poezen toch? Nee een kater wordt niet krols. Dat worden alleen poezen. En dan kronkelen ze blèrend rond met hun achterste omhoog. Van jouw geuren worden poezen niet krols.

Misschien zie je aanhaligheid aan voor krolsheid? En krols is ook niet een momentopname. Een krolsheid duurt zonder dekking 1-3 weken.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie