Is onze Django weggelopen door jaloezie?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Dani_84
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 dec 2015 13:10

Re: Is onze Django weggelopen door jaloezie?

Bericht door Dani_84 »

Is ie nu alweer terecht?

Op je vraag weet ik inderdaad ook het antwoord niet. Maar ik zou op dit moment toch wel erg ongerust zijn en gaan aanbellen bij buren en gaan flyeren. En ook alvast gaan nadenken over hoe je dit in de toekomst gaat voorkomen.
Ivy (4), Big (4) & Lizzy (o)
Hun eigen album: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =5&t=31020
Gebruikersavatar
Mariskings
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 13 aug 2016 20:35
Locatie: Haarlem

Re: Is onze Django weggelopen door jaloezie?

Bericht door Mariskings »

Hallo!

Sorry voor de verlate reactie, alleen mijn vakantie zat erop en mijn wekker ging weer vrolijk af om 5 uur vanochtend, dus vroeg aan het slapen gegaan maar goed nieuws.
De draak is terug!

Toen ik een mail terug kreeg van Amivedi, en ik opkeek, lag meneer als een soort maffiabaas in de voortuin. Gelijk honger natuurlijk.

Ben allang blij dat ie er weer is en thuis maar eens overleggen wat we ermee gaan doen!
"Katten zijn net chocolaatjes; het is moeilijk om het er bij een te laten."

Nyssa (4) & Chloë (0)
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: Is onze Django weggelopen door jaloezie?

Bericht door Ennakee »

Gelukkig!

Misschien kun je de achtertuin helemaal catproof maken? Kan Django wel lekker op een veilige manier naar,buiten.
Cerna

Re: Is onze Django weggelopen door jaloezie?

Bericht door Cerna »

castratenkoor schreef:Gecastreerde katers hebben geen hormonen die door het lijf gieren.
Misschien dat ze niet meer gieren :smile: , maar ze kunnen er nog wel degelijk last van hebben.
Cochi was smoorverliefd op Tabitha en besteeg haar meerdere keren per dag ondanks dat beide al heel lang gecastreerd waren. Het schijnt dat hormonen niet alleen in de balletjes aangemaakt worden.

Maar fijn dat Django weer terug is!
Ik begon me ook erg ongerust te maken, vooral ook door jouw nonchalance. Want juist wanneer een kat zich goed kan redden en dan niet thuiskomt, kan er op duiden dat er iets ergs gebeurd is.

Tuin catproof maken is een goed advies. Geen avontuurtjes meer voor Django!
Gebruikersavatar
Mariskings
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 13 aug 2016 20:35
Locatie: Haarlem

Re: Is onze Django weggelopen door jaloezie?

Bericht door Mariskings »

Ik zal hier nog maar even neerzetten, dat ik begrijp dat je je zorgen ging maken doordat ik zo nonchalant reageerde.

Django is nog regelmatig buiten te vinden, en dit verschilt hoe lang hij buiten blijft. Ik weet in ieder geval zeker dat hij niet weggegaan is door Nyssa! :)
"Katten zijn net chocolaatjes; het is moeilijk om het er bij een te laten."

Nyssa (4) & Chloë (0)
Plaats reactie