Kat wil niet in hokje

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
louisXIV_catlover
Huiskat
Huiskat
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 sep 2013 10:01

Kat wil niet in hokje

Bericht door louisXIV_catlover »

We hebben vorige zomer een klein hondenhokje buiten gezet voor onze kat. We waren namelijk een week op reis en daar kon hij dan overdag in, als hij dat wilde. 's Nachts werd hij binnengelaten door de buren. Toen wilde hij er heel graag in, hij sliep er soms de hele middag, maar de laatste tijd wil hij niet meer in het hokje. Als we hem er zelf in zetten begint hij te blazen. We denken dat er misschien een andere kat in heeft gezeten, waardoor hij zijn geur niet meer herkent. Wat kunnen we nu doen? We zouden heel graag hebben dat hij tegen onze volgende reis weer ergens kan schuilen. Daarnaast kostte het ook 60 euro, het zou jammer zijn als dat weggegooid geld is. Zou er misschien nog een andere reden zijn waarom hij er plots niet meer in wil?
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Kat wil niet in hokje

Bericht door Ms Maaike »

Misschien is er iets vervelends gebeurd. Je zou het hok goed schoon kunnen maken met allesreiniger en heet water. Maar als hij er niet meer in wil wil hij er niet meer in. Tja, zestig euro... Dat is wel jammer. Maar waarom zou je je kat er nu in willen hebben dan? Een kattenluik kost minder en is veel prettiger voor hem.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5462
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat wil niet in hokje

Bericht door nellebel »

dwingen lukt toch niet. misschien hokje eens een tijdje wegnemen en dan over een paar weken weer terugzetten. dan lijkt het weer wat nieuws en is het misschien weer interessant
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Kat wil niet in hokje

Bericht door Cari »

Ik heb hier in de tuin een konijnenhok staan voor de katten. 's Zomers is die erg in trek, 's winters kijkt er geen kat naar om. Ik hoop dat je vakantie in de zomer valt, een koud (en misschien vochtig) hok is niet leuk en comfortabel.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Plaats reactie