help wat heeft mijn poesje??

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
yana
Panter
Panter
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 feb 2004 15:40

Re: help wat heeft mijn poesje??

Bericht door yana »

Vandaag heeft ze even lekker gespeeld met een alu folie balletje. En behoorlijk fanatiek.
Maar na 5 min stopte ze en ging ze erbij liggen...Wel een beetje raar..Alsof ze geen conditie heeft..
Geen gehijg ofzo hoor.
Bij DA onderzoek was ook niks bijzonders te horen, geen ruis ofzo. Ook tijdens roesje niet.
Ze spint ook nog niet zo veel/hard/gauw als normaal.

Ze gaan nu dagelijks even naar beneden. Vandaag zijn ze voor het eerst buiten geweest. Vonden ze mooi! Ik heb 2 Feliway verdampers hangen, op elke verdieping 1. Werkt niet 100% want ik heb regelmatig ramen open met deze warmte natuurlijk.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: help wat heeft mijn poesje??

Bericht door nellebel »

ons guusje is ook zo'n energiebom, maar na een paar minuten is ze doodop en gaat ze op haar zij liggen. guusje heeft een milde vorm van astma. hierdoor is ze sneller moe en aangezien ze zelf haar activiteiten en inzet totaal niet kan doseren gaat het voluit en daarna doodmoe.
bij guusje kon de DA het horen aan haar longen, een ruisje met ademen. en af en toe heeft ze hoestbuien
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Nikki2309
Poema
Poema
Berichten: 361
Lid geworden op: 11 feb 2014 19:12
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: help wat heeft mijn poesje??

Bericht door Nikki2309 »

Misschien is ze na 5 minuten verveeld van het balletje. Hier spelen ze ook niet lang met een alu balletje.
Using Tapatalk
Plaats reactie