Hoe merk je of een kat rouwt na verlies maatje?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Ozzyzorro
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:42

Re: Hoe merk je of een kat rouwt na verlies maatje?

Bericht door Ozzyzorro »

Wij hebben vier katers vorig jaar is een aangereden ik heb de katten geen afscheid laten nemen want hij was te erg verminkt .
Ik heb niks gemerkt aan de katten ,ik was bang dat zijn broertje er veel verdriet van zou hebben heb niks aan hem gemerkt.maar sinds vorig jaar hebben 2 katten gezondheidsproblemen gekregen .
Een heeft blaasprobleem en de ander had een tumor aan zijn teen die moest eraf .
Ik vraag me af of dat toch komt door het verdriet.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Hoe merk je of een kat rouwt na verlies maatje?

Bericht door nellebel »

je bent altijd zo goed geweest en nu nog voor je schatjes, dat ik zeker weet dat je de juiste beslissing neemt. die goed is voor jou en je guusje. het hoeft ook niet a la minute. toen flippie stierf gingen we ook kittens kijken. totaal geen klik ermee. twijfel nog steeds of dat komt omdat het pleegkittens waren (is toch anders in contact als uit het asiel) of dat het toen nog net te vroeg was. guusje en gijs kwamen na 3 dagen. je voelt het ook wel, mocht je naar een ander katje gaan kijken of het de tijd er voor is.
wat zou patiaan willen denk je?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie