Waakkat

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Waakkat

Bericht door BillyJean »

Opeens heb ik een echte waakkat in huis. De eerste keer dacht ik nog dat het toeval was, maar vanavond zat Fayline naast me, en een krantenjongen liep het pad op. Er kwam heel wat gegrom uit dat lieve, blonde meiske naast me, jemig, wat een geluid...
Ze gromt dus echt als er iemand die ze niet kent, naar het huis komt
Ik voel me een stuk veiliger met deze waakkat in huis
Doen jullie katten dat ook?
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Waakkat

Bericht door Umimeis »

Ja, Flea doet dat ook wel eens als hij 's nachts lawaai hoort.
Dan gaat hij grommen. Ook doet hij dat wanneer er een vreemde kat voor het luikje staat.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5462
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Waakkat

Bericht door nellebel »

komt er een inbreker binnen, ziet die dat lieve beertje fayline zo snoezig kijken en ineens...wrahhhhh catfight, inbreker geen kleren meer aan zijn lijf, helemaal onder de krassen opde vlucht en fayline....die zit weer rustig snoezig te kijken. hahahahaha zie het helemaal voor me.
die van mij zijn geen waakkatten dat ze grommen ofzo. ik weet wel altijd van te voren of er bezoek komt en ook wanneer manlief thuiskomt. of ze het aan de auto horen ofzo?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Waakkat

Bericht door achtpuntzes »

misschien dat een eventuele inbreker doodgeknuffeld gaat worden, maar waken? neej... niet echt...
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Waakkat

Bericht door Adriana »

ze horen op grote afstand hier dat er iemand uit de lift komt, die moet dan nog wel een overloop met twee deuren door....
k vrees dat als er hier al iemand zich ongewenst naar binnen dringt hij/zij wordt verwelkomd door drie katzels, knorrend en vl prrrrrts, ha! aandacht en knuffels en gezellig en wat ruik jij spannend...

zou het kunnen dat Fayline nu met Bowie erbij het territorium wat meer 'bewaakt'.. ?
en wat doet Bowie met de krantenjongen?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Waakkat

Bericht door BillyJean »

@ Wendy: hihi, wat een fantasie....arme inbreker...
@Adriana...Fayline doet het ook in Ermelo, dus ook de caravan ziet ze als territorium... Bowie slaapt te veel, die ziet niets....wat een luilak is dat.
Fayline wordt wel lichtelijk jaloers, misschien dat ze zich daarom zo profileert, ze heeft een leuk karakter, en zo lief...inbrekers zal ze vast kopjes geven
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: Waakkat

Bericht door Peet »

Handig en veilig zo'n kat!
Hier grommen ze alleen naar de honden als die voor de ren staan, en gelijk hebben ze! Als er vreemde mensen in huis komen zorgt Dodge dat hij weg is en Chevy komt voorzichtig even buurten, that's it.

Vrienden van ons hadden wel zo'n waakkat. Die moest ook echt naar boven als er mensen kwamen, die vloog je aan.
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Waakkat

Bericht door flower1980 »

Ik heb zo'n idee dat die van mij onder de bank rent.... Ze is momenteel nog wat bang voor vreemden (althans, daar lijkt het op)
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Waakkat

Bericht door Catfish »

Whahaha Wendy, best handig! Behalve als je bezoek hebt dan... Hoe gaat dat dan? Maar zal wel meevallen als ik dat zo lees. ;-)

Ik denk dat er hier bijna net zoiets afspeelt als bij Adriana, Zorro rent naar boven en Snoopy en Pippin zullen iedereen met welke bedoelingen dan ook van harte welkom heten en "wat ruik jij lekker!".
Ze weten het wel als ik thuiskom, zit er altijd in ieder geval eentje voor het raam, meestal twee. Maar als ik de deur opendoe staan ze daar met z'n drietjes (vijfjes, als de hondjes niet mee waren) om me uitgebreid te besnuffelen.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9338
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Waakkat

Bericht door castratenkoor »

Ik heb er hier ook zo een gehad die ging grommen als iemand op ons terrein kwam.
Maar die leeft niet meer (guus i.m.)
Als hier nu de bel gaat vliegt het hele zootje alle kanten op, veel gekras van nagels over de vloer en weg is alles, Bob geeft het foute voorbeeld.
Bram en Timo vluchten nooit mee met de meute.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie