Mee op bezoek

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Mee op bezoek

Bericht door sKatje »

Dag allemaal,

volgende week zou ik graag enkele dagen mijn ouders gaan bezoeken, en ik wil graag mijn kittens meenemen. Ook omdat ik ze wil leren met de trein te reizen en dergelijke, nu ze nog in de inprentingsperiode zitten.
Is dit wel een goed idee? Waarschijnlijk vinden ze het niet echt leuk, maar ik vind wel dat ze dat moeten leren. Ik studeer nog, en eigenlijk zitten die kittens met mij op kamers/kot, dus het is heel waarschijnlijk dat ze in hun leven nog wel enkele keren verhuisd zullen worden. Ik ga ook niet de komende 20 jaar niet op vakantie gaan of zo, en dan wil ik ze wel bij iemand kunnen achterlaten, al is het maar voor een paar dagen...
Waar moet ik rekening mee houden en hoe kan ik hun treinreis zo aangenaam mogelijk maken?

Weet niet dit het juiste onderdeel is voor deze vraag...

Groet
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Inprentingsfase loopt door tot 13 weken, dus je kunt ze er best aan wennen. Toch is dat niet altijd te beïnvloeden; sommige katten vinden het geen probleem, anderen wel :???: Afwachten dus hoe het gaat! Aan belangstelling zul je in ieder geval geen gebrek hebben :lol:
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Hehe, ja dan zitten de mensen altijd zo te kijen van heeee wat zit er in dat mandje?
Ik hoop dat ze er een beetje goed op reageren, op heel dat treingebeuren en zo. Als ze het nu al eens ervaren, is het in elk geval toch in de inprentingsperiode gebeurd...