Katten, oksels en mensenzweet

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door loek »

Kattenbella schreef:Als ik heel erg bewonderd en geliefd word word ik gedoopt....door Karel :icon_shifty:
Uhm ook nieuwsgierig. Ik heb allemaal vieze beelden in mijn hoofd nu...dus verlos me ervan! ;-)

Hier geen okselboorders haha. Ken het wel dat boren, dat heeft Diesel met mijn ochtendjas. Compleet met van die half open oogjes en keihard gespin. Dacht eerst dat het door het materiaal kwam...maar nu ik dit zo lees denk ik misschien komt het wel door de geur. Want tja sorry maar die ochtendjas wordt niet heel vaak gewassen zoals mijn andere kleding wel....dus wie weet ruikt hij daar iets aan wat hij lekker vind?

In het boek 'de kat' staat dat katten in oksels (en evt andere nog intiemere plekken....!) ruiken omdat deze feromonen en seksuele geuren produceren.

Dus deze katten vallen gewoon als een blok voor je haha
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Jochem
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 jan 2010 21:27
Locatie: Tweede Exloërmond

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door Jochem »

Jochem schreef:Dus deze katten vallen gewoon als een blok voor je haha
Hmmmm.... Nu heb ik toch m'n twijfels over Jochem.... Hij doet t nl alleen bij m'n vriend.....
Jochem, geboren 05-02-2009
kruising Britse Korthaar X Maine Coon
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door Ilone »

:lol:


Ik heb hier ook geen okselboorders.
Wel vind Pluis mijn badjas ook lekker ruiken, en wil daar nog wel eens in kruipen. Voornamelijk in mijn mouw ;) (wat natuurlijk niet past, zo bonk van 5 kilo maar ja, dat heeft ze nog niet door :lol: )
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door Rowena »

haha dit is echt grappig! Luna is ook een echte 'okselboorder' (?).. Ik lig soms met mijn arm omhoog als ik slaap. Ze gaat dan op mijn oksel liggen :lol:.. Ik transpireer bijna niet, maar ik denk dat ze het toch lekker vindt :lol:
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Gebruikersavatar
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 feb 2010 09:53
Locatie: De Bosch

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door achtpuntzes »

....

vanacht een paar keer wakker geworden omdat "tijgetje" mn oksels aan het likken was....

....
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door loek »

Ilone schreef::lol:


Ik heb hier ook geen okselboorders.
Wel vind Pluis mijn badjas ook lekker ruiken, en wil daar nog wel eens in kruipen. Voornamelijk in mijn mouw ;) (wat natuurlijk niet past, zo bonk van 5 kilo maar ja, dat heeft ze nog niet door :lol: )
haha da's wel heel toevallig, Diesel kruipt ook het liefste in mijn mouw. En dan keihard doorduwen met die natte koude neus. Uiteindelijk zoekt hij dan een ander plekje. Als ik op de bank zit gaat hij bijv. proberen achter mijn rug te komen, en maar duwen, echt heel hard dat je gewoon bijna serieus weg wordt geduwd...of hij gaat zitten graven...wat ook nergens op slaat....en dan soms dus in mijn rug graven. (wat snel afgelopen is, want dat doet erg auw!)
Dat doet hij dus echt alleen maar als ik die ochtendjas aanheb. Is toch gek!

Ik denk weleens hij moet een zandbak hebben ofzo, het is net een mol.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door Tember »

achtpuntzes schreef:....

vanacht een paar keer wakker geworden omdat "tijgetje" mn oksels aan het likken was....

....
Haha, dat had ik gisternacht. Ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bij. Dennis is ook een okselboorder, bij mij en ook bij m'n vriend. Ook kroelt ze in m'n gedragen kleren en ook in die van m'n vriend. Misschien voelt ze zich dan veilig, omringt door een geur die ze goed kent.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Katten, oksels en mensenzweet

Bericht door Adriana »

ja en ze wil ook haar eigen geur even heel goed afgeven, zodat jullie ook weten dat jullie van haar zijn!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
MariaBelen
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2018 10:49

Re: Katten, oksels & mensenzweet.....

Bericht door MariaBelen »

achtpuntzes schreef: 08 mar 2010 14:23 zou dit gedrag alleen maar bij mannen voorkomen?

dat katten van mannenferomonen houden?

ik ken verschillende mannen bij wie katten dit ook doen, maar ik ken geen vrouwen bij wie dit kattengedrag voorkomt.
Hoi... nee, dat komt ook bij poezen voor...ik heb een poes en die doet dat ook...zo erg dat ze vanochtend mij zachjes in mijn oksel gebeten heeft .... :shock: :shock: :shock:

Ik heb een poes, pers die is 2...en die ruikt mijn ook onder de oksel...het is zo erg nu dat ze me zelfs vannacht zachtjes heeft gebeten in mijn oksel......pffffff ik schrok enorm van en was gelijk wakker!!! dus vrouwtje kunnen er ook wat van!!! hahhahhaha
Plaats reactie