Trappelen, zuigen, sabbelen en kwijlen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1758
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

dat zachte bijten is bij een kat een teken van echte liefde :verliefd: onze miss doet dat ook vaak als ze gekroeld word alleen heb zij nog niet door dat ze zachtjes hoort te bijten :???: :grin:
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Marina
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 sep 2003 16:09
Locatie: Schoten (België)
Contacteer:

Bericht door Marina »

Ah zo, da's leuk om te horen :grin: We krijgen dus liefdesbeetjes :catlove:

Weer een beetje wijzer geworden :wink:
Groetjes Marina, Ninna, Lara & Aramis
Gebruikersavatar
6-2love
Lynx
Lynx
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 aug 2003 10:13
Locatie: Rotterdam

Bericht door 6-2love »

rijkie144 schreef:Zou het nou ook voor hun wat betekenen als je terug bijt??
lol
Probeer het uit! Ik ben benieuwd wat er gebeurd.
Biggles knabbelt ook wel eens in mijn hand, ik ben er nu wel aan gewend in het begin trok ik verschrikt terug (waarop Biggles zich ook kapot schrok :uunk: )

Groetjes Lida
Groetjes Lida
Solo, Willie, Bloempie, Liesje, Biggles en Nina

Liefde is.....het spinnen van een kat
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Ik vind het heel leuk dat dit onderwerp aangehaald is want ik vroeg me ook al af wat dit kon betekenen. Had wel een vermoeden omdat het heel zachtjes en liefjes gaat. Baja is gewoon in luv met mij....... ze bijt me zachtjes waar ze maar kan..... zou ik haar terug moeten bijten? :geenidee:
Hmm.. nee, ik hou het hier wel bij :kissykissy: Ik vind het heel leuk om dit te weten.
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Babiche
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 jan 2003 17:32
Locatie: Baarn

Bericht door Babiche »

Hoi!

Ik zit hier ook momenteel met een bijtende Teddy. Soms gaat het samen met likken en dan bijten.

Maar andere keren, als hij 's avonds zich naast mij onder het dekbed opkruld tegen me aan. Dan bijt hij in elk stukje bloot wat hij tegenkomt :shock: . Bijvoorbeeld mijn buik of mijn arm!
Ik heb hem dan nog niet geaaid, dus dit doet hij uit zichzelf. En hij bijt dan wel een paar keer achter elkaar!
En dit meestal wanneer hij hard spint/ knort.

Herkent iemand dit? :?: :???:
Ik weet niet of dit ook tot de liefdesbeten behoort??
Vin t nie zo prettig!

groetjes Babiche
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Nee prettig is het inderdaad niet, maar ze bedoelen het wel goed!
Xandor deed dit in het begin ook vaak als ik lag te slapen en dan lekker in het botje van mijn neus, au! :lol: waarschijnlijk vond hij mijn geschreeuw dan niet zo fijn want hij is er na een tijdje mee opgehouden.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
Babiche
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 jan 2003 17:32
Locatie: Baarn

Bericht door Babiche »

Ow aha!
Dus schreeuwen helpt? :lol: :grin:
Ik zit steeds te denken hoe ik het het beste kan oplossen, omdat hij het echt fijn vind om zo bij me te liggen en spint. Maar dat bijten, grrr auwauwauw!

Zal Jeroen alleen wat minder vinden zo halverwege de nacht of s ochtends vroeg :???: :lol: :cool: .
S kijken vannacht wat ie dr van vindt.

Tot nu toe duw ik hem maar weg en als hij doorgaat (t word denk ik dan een spelletje voor m) dan zet ik m uit bed. Maar dan springt ie er gelijk weer op en wil weer onder de dekens :???: :roll: . Jaaaa en zo houden we elkaar lekker bezig! :lol:
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Bijten? gebeurt hier echt heel vaak! Ze doen het niet allemaal, maar de meeste zijn toch wel dol op vingers. Ik weet niet waarom, maar daar sabbelen ze toch erg graag op. Ook zijn armen en benen aardig geliefd!

Groetjes, Muis
Gast

Bericht door Gast »

gelukkig jullie katten bijten soms ook zachtjes
pommetje speelt ook heel vaak kiekeboe
dan schuilt ze zich op en wacht tot je er aan komt,dan springt ze ineens te voorschijn ,gaat met haar dikke gat op je voet zitten en bijt in je enkels
dit doet ze trouwens ook als ze niet wil dat je weg gaat
Gebruikersavatar
DarkElf
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 dec 2003 00:30
Locatie: ergens in vlaanderen

Bericht door DarkElf »

Loei doet dit dus ook verschrikkelijk veel, vooral bij mij (de schat)

Soms grijpt hij mijn vingers met zijn poot en dan gaat hij heel afwezig zitten knabbelen op mijn vingers, beetje dromerig in de verte staren

Zo lief! :verliefd:

Pol bijt wel eens in onze kuiten of enkels als hij achter ons aan loopt te huppelen, kietelt nogal met dat perzensnuitje van hem
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Dokus doet dit ook. Alleen zit er wel een steekje bij hem los :???: Hij weet alleen hoe je kopjes en liefdesbeetjes kunt geven op je voet. Altijd in de ochtend.
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Luna bijt (hard!) als ze wil dat je ophoudt met haar aaien. Dat was even wennen :roll: Gelukkig kan ik haar nu steeds langer aaien en word bijna nooit meer gebeten maar toen ze er net was, was het net een hond: hap :shock:
Carol
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 26 apr 2003 21:15
Locatie: Heerenveen

Bericht door Carol »

Dat doet Boris dus ook, hij zet dan echt z'n kaken in m'n arm. Toen hij nog klein was beet hij uit speelsigheid, maar dat is nu over. Wel bijten de katten (vnl. Boris en Remi) elkaar als ze aan het stoeien/spelen zijn. En soms flink hard. Romeo heeft me nog nooit gebeten en Remi ook niet. Remi heeft Peter wel een paar keer uit speelsigheid zachtjes gebeten.

Groetjes, Carol
Gebruikersavatar
6-2love
Lynx
Lynx
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 aug 2003 10:13
Locatie: Rotterdam

Bericht door 6-2love »

Biggles ontdekte gisteren een nieuw bijt-standje

Ze gaat over mijn arm staan. Met haar voorpootjes houd ze mijn arm vast en ze knabbelt dan liefjes op mijn elleboog :???:
Groetjes Lida
Solo, Willie, Bloempie, Liesje, Biggles en Nina

Liefde is.....het spinnen van een kat
fiona
Huiskat
Huiskat
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 aug 2003 14:11
Locatie: tilburg

Bericht door fiona »

Dikkie bijt ook in m'n hand en arm wanneer ik hem aan het aaien ben.Helaas begrijpt hij nog steeds niet dat hij dat zachter moet doen :sad: .Maar ja,hij doet het omdat hij me lief vindt :grin: .
Meestal trek ik z'n kaken van elkaar af,of eigenlijk van mij hand af.Om doorbijten te voorkomen.Die lieverd heeft wat dat betreft nog een lange weg te gaan :!:

Groetjes karin
Plaats reactie