Katten besteden meer tijd in de douche dan wij

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Tr1bal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 24 okt 2008 13:21
Locatie: Eindhoven

Katten besteden meer tijd in de douche dan wij

Bericht door Tr1bal »

Hallo!

Elke ochtend is er weer hetzelfde ritueel...

Wij douchen, Tommie en Dizzy drogen daarna met hun tong de complete douche uit! :lol: :edrool:

Wie van jullie heeft nog meer van die warmwater-lovers?
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door rieneke »

mijn rooie nelis zit steevast te wachten tot ik uit de douche stap, om m'n onderbenen en voeten droog te likken :roll:
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Seemy »

Jaaa leuk vind ik dat!

Hij zit er altijd bij als we douchen en kan niet wachten tot de kraan uitgaat en de deur van de douchcabine open... hij zit er dan gelijk in :lol:
Ik heb de deur wel eens open gelaten terwijl ik aan het douchen was om te kijken wat hij zou doen... hij gaat wel in de douchecabine terwijl de douche aan staat maar blijft helemaal langs de rand. Na een tijdje werd het hem allemaal een beetje TE veel water en dan is hij ook heel gauw weg ;-)

Trouwens ook gewoon bij de wasbak met tandenpoetsen etc. Als de kraan aangaat zit hij er gelijk naast / bij / onder....

Haha in mijn middagpauze net even naar huis geweest om te eten. Heb de keukenkraan even aangezet op een heel klein dun straaltje, net geen druppels, en meneer zit er gewoon ONDER!! :grin:
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gebruikersavatar
fazerdriver
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 sep 2008 15:16
Locatie: Veldhoven

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door fazerdriver »

Mijn katten zitten wel altijd in de badkamer als ik aan het douchen ben. Springen in bad, op de wastafel etc. maar komen niet de douche in als deze aanstaat.
Gisteren wel gelachen met Kwibus. Was het bad vol aan het laten lopen en de badkamer deur stond open. Meneer springt dus in bad, maar had dus niet in de gaten dat er al een laag water in bad stond. :lol: :lol: Hij werd dus ineens heel snel.
Kon wel heel de overloop droog maken maar dat was het wel waard haha.
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door lievelijn »

Seemy schreef:Jaaa leuk vind ik dat!

Hij zit er altijd bij als we douchen en kan niet wachten tot de kraan uitgaat en de deur van de douchcabine open... hij zit er dan gelijk in :lol:
Ik heb de deur wel eens open gelaten terwijl ik aan het douchen was om te kijken wat hij zou doen... hij gaat wel in de douchecabine terwijl de douche aan staat maar blijft helemaal langs de rand. Na een tijdje werd het hem allemaal een beetje TE veel water en dan is hij ook heel gauw weg ;-)
vlinder doet dat ook, ze blijft ook miauwen totdat ik de deur op een kiertje zet, zodat ze de randjes kan droog likken haha wel grappig om te weten, mijn vriend doet de deur niet open en daarbj gaat ze dus in de wasbak liggen tot hij klaar is om daarna inderdaad lekker naar de douchebak te rennen en hem uit te likken hahaha, maar gewoon water uit de kraan etc. vindt ze toch wel eng
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Seemy »

lievelijn schreef:
gaat ze dus in de wasbak liggen tot hij klaar is om daarna inderdaad lekker naar de douchebak te rennen
Haha hier gaat Brenton ook altijd in de wasbak liggen 'wachten' totdat de douchedeuren dan 'eindelijk' open gaan :edance:
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1267
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Leonie89 »

Benthe komt altijd even kijken als wij onder de douche staan.. we laten het douchegordijn meestal half open en dan komt ze vaak even om het hoekje kijken.. ze vind al dat water heel spannend, maar het is net iets te veel voor haar.. als we de douche dan uit doen wordt ook hier de douche voor ons schoongelikt :lol:
Gebruikersavatar
Emmie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 dec 2004 23:12
Locatie: Deurne
Contacteer:

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Emmie »

Mmmm, dan is mijn Doerak toch niet zo heel erg idioot.
Dacht altijd dat ik een dwaze kat had.
Ze zit keurig op het badmatje te wachten tot ik klaar ben met douchen.
Duurt het haar te lang, dan springt ze al op de badrand en piept dan net om het hoekje van het douchegordijn hoe dichtbij ze kan komen.
Als alles veilig is, likt ze ook in de hoek al het water op.
Verder hoef ik de badkamerdeur maar open te doen, of ze springt het bad in en gaat onder de kraan zitten zeuren om water. Of ze springt op de wastafel en gaat daar bij de kraan zitten zeuren.
Mijn tandenborstel is haar lievelingetje. Ik weet niet wat daarmee is, maar als die op het randje ligt, krijgt de tandenborstel allemaal kopjes. Ze vindt dat ding echt geweldig.....

Filmpjes van Doerak:
[youtube][/youtube]
Hier zit ze te zeuren om te mogen drinken uit de kraan.
[youtube][/youtube]
Hier is ze weer eens in een gekke bui en moet dan alle keukenkastjes kopjes geven.

Mijn andere kat Gizmo is iets rustiger en doet niet van die rare dingen......
Knuffels van Doerak & Gizmo
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1267
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Leonie89 »

oh wat een heerlijkerd!! nee hoor je kat is heel normaal :lol: net zo gek als die van ons :-P
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Seemy »

Leuke filmpjes! :grin:
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gebruikersavatar
marian2778
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 mei 2009 12:05
Locatie: Almelo

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door marian2778 »

Gelukkig, mijn kat is dus niet gestoord! Hij zit altijd standaard naast de douche als ik aan het douchen ben. In eerste instantie springt ie op de wastafle, waar ik dan de kraan op een klein straaltje aanzet. Meneer is nogal beledigd, als ik het een keer niet doe... Vervolgens gaat ie op de wc zitten. Naar mij kijken. En als ik klaar ben dan gaat hij zijn gang. Errug grappig en lief.
"Dogs come when they're called; cats take a message and get back to you later." - Mary Bly
Gebruikersavatar
ktje
Poema
Poema
Berichten: 279
Lid geworden op: 17 mei 2009 17:08

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door ktje »

Wat een geweldige filmpjes!!!
Die van ons moeten echt niks weten van water uit de kraan. Ze komen/mogen dan ook niet bij ons op de badkamer/slaapkamer. Maar in de keuken zijn ze altijd snel weg. Wel hebben onze onderburen ook 2 katten en die drinken inderdaad altijd uit de keukenkraan. Grappig om dat te zien. Die laten ook maar vaak de kraan op een kiertje staan zodat ze kunnen drinken.
Geniet van jullie katten en hun watergekte!!
Mijn trots: Lionell, Simba en Ziva
viewtopic.php?f=5&t=17663
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door beestenbende »

Wij willen ze niet meer in de douche hebben, want 5 wordt teveel als je ook nog om een plekje moet vechten waar je je af kan drogen haha, ze vinden het heerlijk die vloerverwarming. Maar zodra de douce aangaat moeten ze dus weg. Geweldig filmpje trouwens!
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1709
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Umimeis »

haha :lol: leuk die filmpjes! Het miauwtje van Doerak lijkt erg op die van Flea.
Flea houd niet zo van water, als ik de douche aanzet rent hij meteen weg.

Ik liet de filmpjes aan Flea zien en die sprong meteen op m'n laptop :lol:
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1302
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Katten besteden meer tijd in de douche dan wij!

Bericht door Camoth »

Coco gaat bij de deur liggen wachten. Als ik dan het gordijn opzij doe krijg ik een miauw en dan wacht ze tot ik afgedroogt ben. Dan krijg ik allemaal kopjes en is het weer klaar. Maar in de douche staan of uitlikken dat doet ze niet :)
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Plaats reactie