Vroeg opstaan

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
caramel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mei 2008 20:10

Vroeg opstaan

Bericht door caramel »

onze Tonkinees is nu iets meer dan 4 maand alles verloopt wel ok maar caramel heeft 1 probleem hij staat zooooooo vroeg op 6u is niks te vroeg en dan zet hij het op een huilen zeer zeer hard, tot we hem gaan halen en bij ons nemen, nu bij ons laten slapen is geen optie hebben we geprobeerd zit hij van de hele nacht geen seconde stil, dus slaapt hij in de woonkamer waar hij aan eten en driken kan en al het mogelijke speelgoed heeft en toch staat hij het s'ochtends vroeg te huilen tot hij bij ons kan, waar hij dan suuuuuuperactief is en ons geen seconde rust gunt, hetgeen hij je wel gunt als je smiddags bvb een dutje doet, wat kan ik voor sochtends bedenken????
rissie
Lynx
Lynx
Berichten: 107
Lid geworden op: 09 jun 2008 19:10
Locatie: Gouda

Re: vroeg opstaan

Bericht door rissie »

Ik zou hem gewoon proberen te negeren. Want als ie er achter komt als ie gaat brullen beland ik in bed, dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.

En als ie aan de gang blijft even waarschuwen.

Tommie van ons, als ie ons ook maar wakker hoort worden krabbelt ie de hele deur er uit, ik hoef maar 1 keer zijn naam te zeggen en dan weet ie dat ie nog niet aan de buurt is :roll:
Gebruikersavatar
evaleeuw
Lynx
Lynx
Berichten: 168
Lid geworden op: 10 jun 2008 18:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vroeg opstaan

Bericht door evaleeuw »

Dit herken ik ook van Ari, heb het gewoon genegeerd. Ze was er redelijk snel achter dat het niet erg hielp en spaarde haar stembandjes. Geduld geduld geduld dat dan weer wel! ;-)
Groetjes Eva
caramel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 mei 2008 20:10

Re: vroeg opstaan

Bericht door caramel »

bedankt, zal dan al een doosje oordopjes kopen hahahahaha, nee echt wel gaat lukken
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Re: vroeg opstaan

Bericht door Foul Smelling Pig »

Negatieve aandacht is ook aandacht, dus negeren is inderdaad de beste manier (hoe moeilijk het soms ook is om met zo'n brulboei opgescheept te zitten).
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gesloten