Neus tegen mijn neus duwen?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
ankalina
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 sep 2007 18:56
Locatie: groningen

Neus tegen mijn neus duwen?

Bericht door ankalina »

Ik ben eigenlijk benieuwd waarom mijn poes dit doet. Ze ligt bij mij te slapen en gaat mij aankijken en drukt dan haar neus tegen die van mij, dit doet ze een paar keer.
Foul Smelling Pig
Lynx
Lynx
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 dec 2003 10:08

Bericht door Foul Smelling Pig »

Is dit niet gewoon kopjes geven? Eén van mijn jongens doet dit ook en hij lebbert je dan voor 't gemak meteen maar even helemaal af... :roll:
QVOD PRO VIAE FIT PRO VIA
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Katten duwen hun neusjes ook tegen elkaar als ze elkaar begroeten of elkaar lief vinden, dus ik denk dat jou kat je gewoon heel lief vindt. Je bent dus een echte geluksvogel :-)!

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Boomer
Jaguar
Jaguar
Berichten: 703
Lid geworden op: 26 jul 2007 17:12
Locatie: papendrecht

Bericht door Boomer »

Hier nog 1 :) Xeon kijkt me aan , springt naar me en zet enorme slijmerige ogen op. Dan het kopje tegen mijn gezicht en dan helemaal plat tegen me aan liggen. Het liefst met zijn kopje in mijn nek.
Dieren zijn oprecht en liegen niet !
kattekopje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 jul 2007 22:52

Bericht door kattekopje »

Ik heb al wel eens mogen meemaken dat mijn kleine Ruby op schoot lag, even opstond en me letterlijk een knuffeltje gaf! :grin:
Hij sprong met zijn voorpoten op mijn schouder enlegde heel even zijn kopje neer. Vervolgens ging hij weer lekker warm op schoot liggen.............Zalig toch! :verliefd:
R.Knuvelder
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mei 2007 23:35

Bericht door R.Knuvelder »

Hallo mijn poes Garfield die likt mijn hele gezicht zowat af. Is Garfield geweest dan komt Tijgertje ( hoe bedoel je gewekt worden ). Blacky pakt het heel anders aan die begindt aan de grote teen ( eerst likken dan met zachte dwang te bijten ).
Evil Bunny

Bericht door Evil Bunny »

Mijn kitten doet dit ook: dan zit ze op mijn schoot en kijkt ze me aan, en als ik dan met mijn ogen knipper of ze half dicht doe (wat katten vaak tegen elkaar doen) dan doet ze dit terug, en dan komt ze spinnend en knorrend op mijn borst zitten om te 'neuzelen'. Vaak valt ze daarna op mijn borst in slaap, TE lief!
Suske
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jan 2008 10:55
Locatie: Susteren
Contacteer:

Bericht door Suske »

Suske zit soms voor me als ik op de bank zit en kijkt me heel indringend aan. Buig ik me dan een tikkie voorover, komt er eerst een poot zo van " kom 'es wat dichterbij!" en dan knalt ze haar koppie tegen m'n neus!

Als ze op schoot zit kruipt ze somst ook gewoon tegen me op en doet hetzelfde...

Heerlijk, volgens mij gewoon echt een blijk van waardering!

Groeten,

Vivian
Gesloten