raar gedrag.

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
eeke
Lynx
Lynx
Berichten: 120
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:30
Locatie: leeuwarden

raar gedrag.

Bericht door eeke »

mijn poes lara heb ik nu 1 jaar. doordat zij in het begin erg ziek was en ik vaak met haar naar de DA moest,had zij een afkeer van mij. ik merk dat het nu sinds twee maanden beter gaat, het is nu tegen mij ook een lief poesje, ze loopt niet meer weg als ik haar wil aaien, en blijft ze lekker zitten..
maar nu doet ze soms wel raar, moet er wel om lachen, ze komt dan zomaar al miauwend naar binnen en maar kopjes geven aan mijn been, en als je haar dan over de rug aait en dit een paar keer doet, laat ze haar op de zij vallen en begint helemaal te kroelen...
daarbij strekt ze zich helemaal uit en laat dr eigen helemaal aaien.. dan staat ze weer op en weer hetzelfde ritueel soms wel een half uur lang...
vind het wel lief hoor, maar wat kan dit nu wezen??? heeft iemand hier ook ervaring mee??
ik weet niet wat ik ervan moet denken of ze mij nou zoooo lief vind, heb zelf gedacht dat ze wat hitsig is :oops: , maar ze is gesteriliseerd en taalt niet op deze manier naar mijn katertje om.. dus wie zal het mij zeggen...
ik ben heel benieuwd naar reactie,s

groetjes eeke
ik heb 3 grote liefde,s... mijn kater loeky, poes lara, en mijn friese merrie eeke
Gebruikersavatar
Ona
Huiskat
Huiskat
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 feb 2003 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Ona »

Dat klinkt heel bekend. Ik zie het ook terug bij Sima, zij geeft niet alleen ons heel veel kopjes maar ook alles waar ze (toevallig) tegenaan loopt. Ze laat zich hierbij ook wel eens vallen op haar zij, ik heb het gevoel dat dit wel echt aandacht vragen is. Zo af en toe ligt ze ook op haar rug te rollenbollen, dat is wel geent op hitsig/uitnodigend gedrag. Er lopen bij ons ook 4 (ex) mannen rond en die hebben allen zoiets van 'wat wil dat rare mokkel. :lol:
Groetjes, Liora

I pur therefore I am (Descattes)
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

gefeliciteerd, je hebt een dramaqueen in huis ;-) :lol:
Amy doet exact hetzelfde. Die laat zich heel dramatisch op de grond vallen en strekt zich dan helemaal uit om geaaid te worden.
Maak je geen zorgen en geniet ervan!
femmetje
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 nov 2006 15:39

Bericht door femmetje »

Mijn poes noa doet ook precies hetzelfde. als ik haar dan aai rolt ze van de ene zij op de andere zij.
stopik er dan mee en ga ik ergens zitten, dan komt ze bij mijn voeten op de grond op haar rug liggen met de achterpootjes en de voorpootjes opgetrokken alsof ze zegt: kijk mij eens mooi en lief liggen?!?! spelen??????
het is dus gewoon normaal en lekker drama-gedrag. als je het negeert omdat je ff geen puf of zin hebt, staat ze na een tijdje gewoon weer op en gaat ze haar eigen gangetje.
ik vind het wel schattig, ze laat zo echt merken dat ze je lief vindt
Gesloten