Trixie tube

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Trixie tube

Bericht door ErikPhilippus »

Gaudí en Oscar zijn werkelijk gek op die tubes van Trixie, Leberwurst en Geflugel. Als ik al aankom met een tube, worden ze helemaal gek. Ik vraag me dan af, wat hebben ze daar toch in godsnaam ingedaan dat ze er zo dol op zijn? Bepaalde kruiden ofzo? Wat ik me dan afvraag: waarom stoppen ze dat ook niet in nier dieetvoer?

Groetjes,
Erik
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7661
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Trixie tube

Bericht door Rik »

Misschien omdat wat ze erin gestopt hebben niet zo goed (of natuurlijk) is (lees: smaakstoffen).
Laatst gewijzigd door Rik op 21 jun 2019 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Trixie tube

Bericht door Sansan »

Daar ben ik ook benieuwd naar Erik.. ik heb ze vorige week gekocht nadat ik dat bij jou had gelezen... en heb de geflugel getest: mijn drie tijgers leggen er nog net niet een drolletje op zo vies vinden ze het :lol: hier rennen ze dus juist weg hahahahaha. :enaughty:

Maar die leverworst bevat specerijen, beide bevatten melk-eiwitten en boullion enzo... dus het is ook echt wel snoep!
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Trixie tube

Bericht door Sansan »

En het ruikt vooral heel sterk!
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Trixie tube

Bericht door ErikPhilippus »

Ja, apart is dat toch: de één doet er een moord voor en de ander haalt er de neus voor op. De meiden hier moeten er ook niks van hebben (maar die vinden geen enkel snoepje lekker).

Maar Gaudí vindt het dus heerlijk, en ik geef 'm eigenlijk iedere dag wel een beetje. En dan komt Oscar aanrennen en dan krijgt hij ook wat om te voorkomen dat hij zielig gaat piepen. Er zit 25% vet in, dus dan denk ik: goed voor Gaudí. Maar dat er smaakstoffen inzitten kan natuurlijk niet anders, en of dat nou kwaad kan - geen idee. Er gaat bij mij zeker een tube per week doorheen, met het idee: dan hou ik bij Gaudí de boel een beetje draaiend. Anderzijds denk ik ook dat hij daardoor grandioos wordt verwend, en z'n gewone voer steeds moeilijker eet. Tja, ik weet het soms ook niet meer....

Groetjes,
Erik
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Trixie tube

Bericht door Sansan »

Kieskeurige dames, waar doen zij wel een moord voor?

Een kat in zo’n “fase” zou ik lekker blijven geven erik. Hij krijgt wat binnen en hij heeft er plezier van omdat hij het zo lekker vind. Beide zijn goud waard.
Plaats reactie