"lekkere" urinary natvoer gezocht

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Moni3
Lynx
Lynx
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 mar 2019 17:10
Locatie: Mokum

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Moni3 »

Morris schreef: 14 jun 2019 17:01 ............... Al moet ik zeggen dat hij meestal maar de helft opeet en vooral het bijgevoegde water opdrinkt (dat vul ik dan halverwege de dag nog een keer bij). Soepliefhebber denk ik. ;-)
.........
Toen ik merkte dat Kees ook alleen het bijgevoegde water opslobberde, of blikjes mousse wel weg kreeg maar allerlei kwaliteitsvoer liet staan ben ik begonnen er de staafmixer doorheen te halen met wat extra water. En nu gaat het er in al soep.
Moni, hofdame van Kees, (2004-2022, de laatste 3 jaar bij mij) en Lappie (2006, vanaf 2022 bij mij).
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Morris »

Dat is wel een goed idee ja, dat ga ik ook es proberen!
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Hier negeert Joep het natvoer ondertussen weer wat hij in het begin nog lekker vond.
Hij heeft liever zijn brokjes
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door nellebel »

Hier vinden ze ook de ene dag iets super lekker, de andere dag trekken ze de neus ervoor op. Vooral Guusje is erg kieskeurig.

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie