Vega kat

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
minoes1981
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 feb 2019 18:37

Vega kat

Bericht door minoes1981 »

Hoi

Mijn kat lijkt mijn groente voorkeuren over te nemen. Ze wordt wild van groene asperges ( mijn nr. 1!) sperziebonen en snijbonen. Ze gooit ze in de rondte als een prooi, legt ze soms zelfs in haar voerbak. Als ze gestoomd zijn vreet ze ze ook helemaal op ( rauw kauwt ze er vooral op) Van wat ik lees kunnen deze 3 groenten geen kwaad.
Ben wel benieuwd of andere katten dat ook doen...!
Embillie
Poema
Poema
Berichten: 234
Lid geworden op: 09 okt 2018 00:54

Re: Vega kat

Bericht door Embillie »

Mijne likt graag aan appels en wortels, gekookte rijst, gekookt ei en een schilfertje kaas vind ze ook lekker als tussendoortje.
Maar het enige waar ze echt een moord voor doet is een kipfiletje hoor :grin:
softvoice2007
Huiskat
Huiskat
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 jan 2019 16:32

Re: Vega kat

Bericht door softvoice2007 »

minoes1981 schreef: 07 mar 2019 21:34 Hoi

Mijn kat lijkt mijn groente voorkeuren over te nemen. Ze wordt wild van groene asperges ( mijn nr. 1!) sperziebonen en snijbonen. Ze gooit ze in de rondte als een prooi, legt ze soms zelfs in haar voerbak. Als ze gestoomd zijn vreet ze ze ook helemaal op ( rauw kauwt ze er vooral op) Van wat ik lees kunnen deze 3 groenten geen kwaad.
Ben wel benieuwd of andere katten dat ook doen...!
you should be happy about it, right now,my senior cat --16 years old is also eating all sorts of vegetables, we approve that it is good for her urine! her urine used to have invisible blood and white cell, after a few months, all are gone(after eating some veggies, and her poop is not stink anymore either, her constipation problem is also solved!)
Plaats reactie