Droog voer voor binnenkat

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Eleonore
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2012 10:31

Droog voer voor binnenkat

Bericht door Eleonore »

Hallo allemaal,

Ik zie even door de bomen het bos niet meer qua brokken en zou wel wat advies of richting kunnen gebruiken.
Binnenkort zal er een kat vanuit het asiel bij me komen wonen die nu vooral gewend is om brokken te eten. Ze heeft eerder purina one gegeten en is nu door het asiel overgezet op royal canin indoor.
Nu vind ik Royal canin persoonlijk erg prijzig dus ik vroeg me af of ik een goedkoper alternatief zou kunnen vinden.
De brokken zouden geschikt moeten zijn voor een gesteriliseerde binnenkat van drie jaar. Het liefste geef ik haar brokken met zo min mogelijk graan maar ik wil haar ook niet teveel voedingsstoffen geven omdat ze dat waarschijnlijk niet verbruikt. Ze heeft verder geen allergieën of andere dieetwensen.

Hebben jullie wat aanknopingspunten qua merken?
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9334
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Droog voer voor binnenkat

Bericht door castratenkoor »

Je zou Applaws kunnen proberen. Is zonder granen en wordt hier goed gegeten.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Eleonore
Huiskat
Huiskat
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2012 10:31

Re: Droog voer voor binnenkat

Bericht door Eleonore »

Ok dank je, ik zie dat ik daar ook probeerverpakking van kan bestellen bij zooplus.
Ik merk dat als ik zoek op indoor kattenvoeding, er automatisch ook minder eiwitten (vlees) in het voer verwerkt zitten.
Maakt de zoektocht lastiger omdat ik haar zoveel mogelijk goede voeding wil geven (zo min mogelijk granen) maar haar ook niet meer wil geven dan ze nodig heeft omdat ze een binnenkat is.
Plaats reactie