Welke brokken?

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Wizzymylove
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2016 20:45

Welke brokken?

Bericht door Wizzymylove »

Ik heb een kater van 13 jaar.ik wil hem graag nieuwe brokken geven maar ik twijfel tussen nutrivet 10 fish (1-7 jaar) en James wellbeloved senior fish.
Nu de reden dat ik twijfel is omdat de dierenarts heeft gezegd dat je voor oudere katten best senior voeding geeft. Klopt dit? Het voordeel aan James wellbeloved is dat het aangepast is aan oudere katten, nadeel is dat er vismeel inzit en dus geen verse vis. Voordeel van nutrivet is verse vis, nadeel dat het niet erg geschikt is voor oudere katten. Ik heb de productent een e-mail gestuurd met die vraag maar zij zeggen dat het geen kwaad kan. Maar toch staat er op de verpakking van nutrivet 1-7 jarige katten. Ook zit in nutrivet bijna de helft daadwerkelijk vis in. Bij James wellbeloved maar 20%.

Kan iemand mij helpen?


Alvast bedankt
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Welke brokken?

Bericht door castratenkoor »

Waarom je alleen blind staren op deze twee merken? Beide vallen eigenlijk af omdat je beide niet perfect vindt. Er zijn veel meer goede merken met ook senior - variant. Als ik jou was zou ik gewoon eens wat verder rond neuzen. Dan vind je vanzelf iets wat aan al je wensen voldoet.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie